دست شهرداری برای کمک به استان سیل زده جنوب کشور باز است

به گزارش آفتاب صبا، نوری گفت: با توجه به محدودیت بودجه ما شهرداری تهران را جهت کمک به استان سیل زده سیستان و بلوچستان محدود نمی کنیم.

دست شهرداری برای کمک به استان سیل زده جنوب کشور باز است

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در تشریح جزئیات لایحه کمک رسانی شهرداری تهران به استان سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: شورای شهر تهران کلیات لایحه ای را به تصویب رساند که در آن قرار شد شهرداری تهران لایحه ای ارائه کند که در آن نحوه خدمت رسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان تعیین شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به این نکته که بخشی از کمک ها به صورت نقدی و بخش دیگر به صورت ارسال تجهیزات لجستیک است گفت: به طور حتم در کنار کمک های نقدی شهرداری تهران ارسال تجهیزات لجستیک می تواند در بهبود شرایط استان سیل زده سیستان و بلوچستان تأثیرگذار باشد.

صدراعظم نوری شرح داد: شکل کمک های شهرداری تهران به مانند امداد و کمک رسانی شهرداری تهران در زمان سیل استان گلستان و خوزستان است و ما در شورای شهر تهران از شهرداری خواستیم به عنوان مجری طرح کمک رسانی لایحه خود را ارائه کند.

واکنش شهردار تهران به نشست سالانه 36 سانتیمتری زمین در پایتخت

او تأکید کرد: ما در شورای شهر تهران دست شهرداری را جهت امدادرسانی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان باز می گذاریم و این نهاد را محدود نمی کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران شرح داد: با توجه به محدودیت بودجه باید منتظر ماند تا شهرداری لایحه خود را ارائه کند و ما برای آنکه زمان را از دست ندهیم کلیات طرح امدادرسانی به استان سیستان و بلوچستان را تسریع کریم تا هرچه سریعتر شهرداری تهران لایحه آن را ارائه کند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 543

به "دست شهرداری برای کمک به استان سیل زده جنوب کشور باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست شهرداری برای کمک به استان سیل زده جنوب کشور باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید