دانشگاه پیغام نور برترین دانشگاه کشور در انتشار مقالات علمی

به گزارش آفتاب صبا، دانشگاه پیغام نور از سوی پایگاه مرجع دانشگاه های ایران (uniref.ir) در فهرست برترین دانشگاه های کشور در بخش انتشار مقالات نهاده شد.

دانشگاه پیغام نور برترین دانشگاه کشور در انتشار مقالات علمی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ اقامت تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور ، دانشگاه پیغام نور از سوی پایگاه مرجع دانشگاه های ایران (uniref.ir) در فهرست برترین دانشگاه های کشور در بخش انتشار مقالات نهاده شد.

براساس این گزارش ، طبق اعلام پایگاه مرجع دانشگاه های ایران (uniref.ir) ، دانشگاه پیغام نور از لحاظ تعداد مقالات کنفرانس های داخلی با ارائه 2955 مقاله، رتبه برتر را در بین دانشگاه های دولتی و غیر دولتی کشور بدست آورد و رتبه دوم و سوم نیز به ترتیب به دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اختصاص یافت.

گفتنی است ، بر مبنای آمار این سایت، دانشگاه پیغام نور بعد از دانشگاه تهران با 570 مقاله ژورنالی رتبه دوم را در بین دانشگاه های کشور را در سال 98 کسب نموده است.

گفتنی است، پایگاه مرجع دانشگاه های ایران ضمن معرفی و رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور، علاوه بر نمایش نمودارهای رتبه بندی سالانه و حجم فراوریات علمی هر مرکز به صورت مجزا، به ارائه تحلیل های پیشرفته تری از محتوای علمی فراوری شده در دانشگاه ها می پردازد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 895

به "دانشگاه پیغام نور برترین دانشگاه کشور در انتشار مقالات علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیغام نور برترین دانشگاه کشور در انتشار مقالات علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید