همایش بین المللی علوم و فناوری نانو به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش آفتاب صبا، همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند با همکاری دانشگاه های کشور عراق و سوریه در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

همایش بین المللی علوم و فناوری نانو به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه rtp استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در راستای توسعه همکاری های علمی بین المللی بین اساتید و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های کشور عراق و سوریه، در نظر دارد همایش بین المللی علوم و فناوری نانو را در اسفندماه 1398 در دانشگاه تهران برگزار کند.

این همایش بر آن است تا ضمن ارائه تبادل آخرین یافته های پژوهشی و دستاورد های تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین اساتید و دانشجویان کشور های حاضر در همایش را گسترش دهد.

24 بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مقاله برای این همایش بوده و حوزه های نانوپزشکی، نانوالکترونیک، نانوشیمی، نانومواد، نانوزیست فناوری، نانوبیومواد، سم شناسی نانو، نانوفوتونیک، نانوفناوری مولکولی، ایمنی نانوفناوری، فناوری نانو در مهندسی بافت، فناوری نانو در علوم کشاورزی، نانوسیالات، نانومحاسبات، نانوکامپوزیت، نانوسیالات، نانو در صنعت، نانو در علوم صنایع غذایی و نانو در محیط زیست از جمله محور های این همایش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 539

به "همایش بین المللی علوم و فناوری نانو به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش بین المللی علوم و فناوری نانو به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید