حضور دوباره برند خوشبخت در نمایشگاه گلفود دبی 2023

به گزارش آفتاب صبا، با توجه به توسعه فعالیت و تنوع در عرصه غذا و نوشیدنی در دنیا، سرویس دهی و خلاقیت در ارائه خدمات در این حوزه می تواند باعث هویت سازی و القای حس رضایت به مشتریان شود. از این رو کشورها در تلاش هستند با برپایی نمایشگاه هایی در این زمینه به بالابردن سطح این خدمات برای متقاضیان کمک کنند.

حضور دوباره برند خوشبخت در نمایشگاه گلفود دبی 2023

یکی از تاثیرگذارترین رویدادها در دنیای صنعت غذا و نوشیدنی در دنیا، می توان به نمایشگاه گلفود اشاره کرد که همه ساله در مرکز تجارت دنیای شهر دبی برگزار می شود. در نمایشگاه گلفود 2023، علاوه بر شبکه سازی و محک زدن آخرین فناوری های غذا و نوشیدنی؛ کارآفرینان، برندهای غذایی، مشهورترین آشپزان و مفسران این صنعت، گرد هم آمدند تا با بحث و مصاحبه باهم، تجربیات خود را به دیگران انتقال دهند.

نمایشگاه گلفود 2023 از دوشنبه 1 اسفند 1401 با بیش از 5000 شرکت از 125 کشور دنیا در بخش های مربوط به نوشیدنی ها، لبنیات، روغن و چربی، غلات و حبوبات، گوشت و مرغ، محصولات سلامت و ارگانیک و غذاهای بین الملل، شروع به کار کرده و تا 5 اسفند ماه ادامه دارد. بازدیدکنندگان 28 امین نمایشگاه گلفود علاوه بر دیدن غرفه های شرکت کنندگان می توانند از برنامه هایی که در این نمایشگاه در حال اجراست نیز استفاده کنند. از برنامه هایی که در این نمایشگاه اجرا می شود، می توان به کارگاه های مصاحبه با افراد مطرح، تجربه آشپزی فوق العاده با حضور بیش از 100 سرآشپز محلی و بین المللی اشاره کرد.

یکی دیگر از قسمت های مجذوب کننده این نمایشگاه، جوایز نوآوری گلفود 2023 است. در این بخش کافی است که شرکت کنندگان راه حلی نوآورانه و مرتبط با صنعت غذا و نوشیدنی را در یکی از 11 دسته معرفی شده ارائه دهند.

از موارد هیجان انگیز دیگری که در روز آخر نمایشگاه گلفود امسال برای اولین بار اجرا خواهد شد، مسابقه آشپزی برای افراد در حال تحصیل در رشته آشپزی است. هدف این بخش، به نمایش گذاشتن مهارت و سرعت بخشیدن برای حرفه ای شدن این افراد است. نکته قابل توجه، داوری این مسابقه با سرآشپزها و صاحبان رستوران های معروف است. جایزه این بخش یک دوره کارآموزی در یکی از بهترین رستوران های دبی خواهد بود.

امسال نیز مانند سال گذشته بیش از 40 کسب و کار کوچک و بزرگ از ایران در نمایشگاه گلفود شرکت کرده اند؛ از جمله شرکت کنندگان مطرح در این نمایشگاه می توان به برند خوشبخت اشاره کرد. این برند مطرح، در سالن المستقبل پلازا، غرفه HP2-G2 حضور دارد. به گفته مدیر روابط عمومی برند خوشبخت، امسال نیز خوشبخت مانند سال های گذشته در نمایشگاه مطرح گلفود شرکت کرده است تا علاوه بر افزایش اعتبار شرکت به بهبود و توسعه آگاهی و بازاریابی این برند در منطقه بپردازند. ایشان خاطر نشان کردند که این فضاها می تواند باعث تبادل تجربه با دیگر برندها، ارتقا سطح دانش و آشنایی با نوآوری های نو در این صنعت شود. وی در ادامه بیان نمود، این شرکت سعی دارد با تبادل دانش و تجربه های خود در این زمینه، صنعت غذا و نوشیدنی ایران را ارتقا دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2009

به "حضور دوباره برند خوشبخت در نمایشگاه گلفود دبی 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره برند خوشبخت در نمایشگاه گلفود دبی 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید