دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش آفتاب صبا، در پنجمین روز از نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های جهاد دانشگاهی 1400، تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی به امضای روسای دو مجموعه رسید.

دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های جهاد دانشگاهی، با هدف ایجاد سکوی نشر دانش، تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی به امضای دکتر محمدمهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی رسید.

این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاری جهاد دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی در محور های استقرار چرخه مدیریت دانش و ارتقای آن در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی، بهبود رتبه های بین المللی نشریات دانشگاه در نظام های رتبه بندی بین المللی، بهبود چرخه اقتصاد نشر مجلات علمی، ایجاد بستر لازم به منظور تبادل داده ها و اطلاعات علمی در فضای مجازی و استفاده مطلوب از ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری طرفین در راستای توسعه همکاری بین سازمانی منعقد شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی تولیدات بسیار زیادی در حوزه مقالات علمی دارد و در تعامل مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی و با امضای این تفاهمنامه، می تواند روندی شکل بگیرد که تولیدات علمی توسعه پیدا کند. در عین حال، مسائل مرتبط با علم سنجی نیز در این تفاهمنامه مدنظر قرار گرفته است.

نمایشگاه دستاورد های جهاد دانشگاهی 1400 از پنجم دی ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان تبادل نظر در تهران کار خود را شروع نموده و تا نهم دی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1743

به "دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید