خبرنگاران بزرگترین رویداد استارتاپی در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد

به گزارش آفتاب صبا، زاهدان-خبرنگاران- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان وبلوچستان گفت: برگزاری بزرگترین رویداد استارتاپی در استان زمینه سرمایه گذاری و توسعه را فراهم خواهد نمود.

خبرنگاران بزرگترین رویداد استارتاپی در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران علیرضا راشکی روز سه شنبه در نشت خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: عظیم ترین رویداد استارتاپی برای سرمایه گذاری و حمایت از کسب و کارهای نوپا برنامه ریزی شده و در کوشش هستیم تا این سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان شکل گیرد.

وی اضافه نمود: با جذب سرمایه این تیم ها امیدواریم حرکت امیدآفرینانه و شورانگیزی در سیستان و بلوچستان رقم زده و جوانان برای شکل گیری کسب و کار در استان ترغیب شوند و مهاجرت جوانان کاهش پیدا کند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان وبلوچستان با بیان اینکه در این استارتاپ ها می توان با تکیه بر ظرفیت های استانی کارآفرینی منجر به افزایش رونق فراوری شد توضیح داد: این سازمان در چهارچوب مقررات و وظایف خود اقداماتی را برای یاری به توسعه در دستور کار قرار داده تا خلاهای موجود را با یاری مجموعه هایی که در توسعه کشور نقش دارند جبران کند.

وی اعلام نمود: 100 استارتاپ ها یکی از نهادهای توسعه کشور هستند در این راستا طبق تفاهم نامه موسسه دانش بنیان برکت تعهداتی دارد که یکی از آن ها برگزاری این رویداد بوده تا با یاری مجموعه های استانی در سراسر ایران هم افزایی شکل گیرد.

راشکی توضیح داد: در دیداری که روز گذشته با استاندار سیستان وبلوچستان داشتیم از تمامی دستگاه های مکلف و موثر در این زمینه دعوت به همکاری شد همچنین به صاحبان فکر، ایده و محصول اطمینان می دهیم که این استارتاپ ها با سرمایه گذاری افزون بر 28 میلیارد تومان وارد شدند و با توجه به این اینکه هنوز در آغار کار هستیم با گذشت زمان این مبلغ افزایش پیدا خواهد نمود.

مدیر اجرایی مجموعه 100 استارتاپ نیز در این نشست اظهارداشت: تا کنون اتفاقات خوبی در سیستان وبلوچستان رقم خورده و سازمان های اجرایی همکاری لازم را داشته و استقبال نموده اند.

عرفان عزیزپور با بیان اینکه دوم خرداد سالجاری رویداد استارتاپی در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد اضافه نمود: تیم های استارتاپی و کارآفرینی که تمایل به شرکت در این رویداد را دارند می توانند تا 28 اردیبهشت ماه جاری در سایت 100startups.ir ثبت نام و به قطار این رویداد بپیوندند.

وی ادامه داد: در رویداد استارتاپ هیچ تیم و ایده خوبی به دلیل نبود سرمایه بلاتکلیف نمی ماند و 100 استارتاپ با همراه کردن سرمایه گذاران مختلف محلی و ملی خلا وجود سرمایه را برای تیم ها حل نموده و با تقسیم ریسک سرمایه گذاری بین سرمایه گذاران با کاهش ریسک سرمایه گذاری موجب شده تا رغبت سرمایه گذاران به این کار بیشتر گردد.

وی اعلام نمود: در ادامه کار نیز آن دسته از تیم های استارتاپی که بتوانند جذب سرمایه داشته باشند از خدمات منیتورینگ استارتاپ چه در قبل و چه بعد از سرمایه گذاری بهره مند می شوند و پس از آن از شتاب دهنده های سرشناس هر استان یا کشور راهبری می شوند تا ایده و محصولات خود را به بازار نهایی تبدیل نمایند.

مدیر اجرایی مجموعه 100 استارتاپ توضیح داد: امیدواریم تیم های بیشتری جذب رویداد سکوی پرتاب شوند و سرمایه گذاری بیشتری را در این رویداد داشته باشیم تا نتیجه آن را در ماه ها و سال های آینده با رشد این تیم هاببینیم و فراوری محصولات بیشتری را ببینیم.

نماینده موسسه دانش بنیان برکت در سیستان و بلوچستان نیز در این نشست خبری گفت: موسسه دانش بنیان برکت تمام توان خود را برای ورود ابزارهای سرمایه گذار خود استان به کار برده است تا تحقق 209 میلیارد تومان سرمایه گذاری کسب و کارهای نوپا را ببینیم.

محمد صادق میری ادامه داد: جوان باوری و توجه به شرکت های دانش بنیان با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه به حل مسائل و کارآفرینی توجیه پذیر از دستورات کار موسسه دانش بنیان برکت در سیستان و بلوچستان است.

مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گفت: یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی برای تامین اقتصادی تیم های استارتاپی، برگزاری رویدادهای دوشنبه های استارتاپی است که تا به امروز 22 دوشنبه استارتاپی با حضور 147 استارتاپ برگزار گردید و در آن 14 استارتاپ توانستند 36 میلیارد تومان سرمایه جذب نمایند.

امیر بامه با بیان اینکه برگزاری دوشنبه های استارتاپی در استان ها با همکاری مجموعه 100استارتاپ و در قالب رویدادهای سکوی پرتاب انجام می گردد اضافه نمود: صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف 4 برابر مبلغی که عاملان مجاز سرمایه گذاری روی تیم های استارتاپی سرمایه گذاری نمایند، در قالب مدل هم سرمایه گذاری وارد تامین سرمایه جسورانه می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1443

به "خبرنگاران بزرگترین رویداد استارتاپی در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بزرگترین رویداد استارتاپی در سیستان وبلوچستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید