فراوری ماسک N95 فیلتردار برای نخستین بار در کرمان

به گزارش آفتاب صبا، مدیر امور عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از فراوری ماسک N95 فیلتردار برای نخستین بار در کرمان توسط شرکت دانش بنیان این دانشگاه در شرایط ایزوله اطلاع داد.

فراوری ماسک N95 فیلتردار برای نخستین بار در کرمان

حمید نخعی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در کرمان با اشاره به کمبود ماسک در شرایط فعلی و احتیاج مردم به این محصول شرح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط موجود و بنا به دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مبنی بر ورود دانشگاه برای برطرف احتیاج مردم، اخذ مجوز و برنامه ریزی به منظور فراهم کردن زیرساخت فراوری در دستور کار نهاده شد.

وی اضافه کرد: ماسک های فراوریی که با همکاری یک شرکت دانش بنیان در حال فراوری است، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان و با بالاترین استاندارد و در شرایط ایزوله و با دوخت اولتراسونیک در واحد کرمان فراوری می شوند؛ بنابراین فراوری آنها برای نخستین بار در کرمان، موفقیت قابل توجهی محسوب می گردد.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اخذ مجوز توزیع و فروش ماسک از شبکه علوم پزشکی کرمان را موفقیت دیگر دانشگاه آزاد اسلامی توصیف نموده و ادامه داد: این مجوز که پس از بازرسی های مکرر و روزانه و نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان استان کرمان به دست آمده نیز گواه دیگری بر فراوری باکیفیت در واحد کرمان بوده که همیشه مورد تأکید رئیس واحد و مسئولان دانشگاه بوده است.

نخعی ابراز امیدواری کرد با فراوریات ماسک سه لایه و ماسک فیلتردار در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان مسائل ناشی از کمبود ماسک در کرمان به طور کامل مرتفع گردد.

انتهای پیغام/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 683

به "فراوری ماسک N95 فیلتردار برای نخستین بار در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک N95 فیلتردار برای نخستین بار در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید