پیروانی: برای تفریح نیامدهایم و میخواهیم اتفاق بزرگی رقم بزنیم، ایرانیها مرد روزهای سخت هستند

به گزارش آفتاب صبا، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای تفریح به قطر نیامده ایم و می خواهیم اتفاق بزرگی برای ایران و پرسپولیس رقم بزنیم.

پیروانی: برای تفریح نیامدهایم و میخواهیم اتفاق بزرگی رقم بزنیم، ایرانیها مرد روزهای سخت هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی در خصوص برگزاری اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از ورود به قطر گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و امروز اولین جلسه تمرین خود را به صورت سبک برگزار کردیم. فردا قرار است جلسه دوم تمرین را برگزار و برای دیدار فینال بیشتر آماده شویم. همه اعضای تیم از حساسیت بازی فینال مطلع هستند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. امکانات، شرایط هتل و شرایط زمین تمرینی خوب است و امیدواریم با خوب بودن این امکانات اتفاقات خوب نیز رقم بخورد و بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی با ابراز رضایت از شرایط بازیکنان عنوان کرد: ما به محض ورود به قطر تست کرونا دادیم و خدا را شکر همه تست ها منفی شد. فکر می کنم 48 ساعت قبل از بازی یک تست کرونای دیگر هم بگیرند. شرایط همه بازیکنان خوب است، بازیکن مصدومی نداریم و همه در سلامت کامل هستند. آرزوی ما این است که به نتیجه دلخواه برسیم. مثل همیشه از هواداران و مردم ایران می خواهم ما را دعا کنند تا بتوانیم اتفاقی بزرگ و تاریخی برای کشورمان ایران رقم بزنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعات اخیر در خصوص کاروان پرسپولیس گفت: شایعات زیاد است و دوستان گفتند کاروان پرسپولیس 80 تا 100 نفر است و کنندگان مجلس همراه تیم حضور دارند. شخص اضافه ای همراه تیم نیست و تنها نسبت به دور گذشته سه، چهار نفر بیشتر همراه ما هستند که یک یا دو نفر از این نفرات کنندگان رسانه ها هستند. کسی اضافه همراه تیم نیست و خیال هموطنان و هواداران عزیز راحت باشد، ما برای تفریح به قطر نیامده ایم و آمده ایم تا با زحمت و تلاش اتفاقی بزرگ برای کشور عزیزمان ایران و باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم بزنیم.

پیروانی در خصوص پروتکل های بهداشتی سخت AFC برای رسانه ها جهت تهیه گزارش و خبر از اردوی سرخپوشان گفت: محدودیت های سفت و سخت و شدیدی وجود دارد و بحث مارکتینگ و تبلیغات AFC اجازه این کار را نمی دهد. تنها جایی که ما می توانیم مصاحبه کنیم، داخل هتل است و در محیط های ورزشی این اجازه را نمی دهد. این موضوع کار رسانه ها را سخت کرده است. به کنندگان رسانه ها خسته نباشید می گویم اما این محدودیت ها دست ما نیست و از سوی AFC است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: آرزوی قلبی همه هموطنان قهرمانی پرسپولیس است و امیدوارم از راه دور ما را دعا کنند و انرژی مثبت برای ما بفرستند. بازی بسیار سختی با تیمی قدرتمند داریم اما ما ایرانی ها مرد روزهای سخت هستند و مطمئن باشید اعضای تیم تمام تلاش خود را انجام می دهند تا به بهترین نحو به کشور بازگردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1177

به "پیروانی: برای تفریح نیامدهایم و میخواهیم اتفاق بزرگی رقم بزنیم، ایرانیها مرد روزهای سخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: برای تفریح نیامدهایم و میخواهیم اتفاق بزرگی رقم بزنیم، ایرانیها مرد روزهای سخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید