تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 10، طراحی و قدرت حیرت انگیز آن را به تصویر می کشد!

به گزارش آفتاب صبا، با نزدیک شدن به زمان رونمایی گوشی های پرچم دار شیائومی می 10 و می 10 پرو، پوستر رسمی از این دو گوشی منتشر شده که طراحی و نتایج بنچمارک آن ها را به تصویر می کشد.

تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 10، طراحی و قدرت حیرت انگیز آن را به تصویر می کشد!

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به خاطر شیوع ویروس کرونا، تاریخ رونمایی جهانی از گوشی های پرچم دار شیائومی می 10 و می 10 پرو به 23 فوریه (4 اسفند) موکول شد. در کشور چین اما همچنان در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) شاهد رونمایی از این گوشی ها خواهیم بود. شیائومی تا کنون با انتشار پوسترها و تصاویر مختلف، بارها اطلاعات ریز و درشتی از این دو گوشی خود منتشر کرد و باید گفت تقریبا از همه مشخصات مهم آن ها با خبریم!

پوستر منتشر شده اول اما گوشی می 10 را در رنگ های صورتی و آبی بسیار زیبایی نشان می دهد. این تصویر خوشبختانه هم نمای پشتی و هم نمای جلوی دستگاه را به نمایش می گذارد و خب با توجه به آن می توانیم چینش زیبای دوربین ها، نمایشگر خمیده و دوربین درون نمایشگر را مشاهده کنیم. در بخش پشتی 4 دوربین قرار گرفته که طراحی آن تا حدودی شبیه به می نوت 10 است؛ البته با یک دوربین کمتر! همچنین یکی از این 4 دوربین، سنسوری به بزرگی 108 مگاپیکسل دارد که پیش تر نیز در خصوص آن شنیده بودیم. نمونه تصویر بزرگ نمایی شده از دوربین این گوشی را هم می توانید در زیر مشاهده کنید.

معرفی گوشی های شیائومی می 10 و می 10 پرو به 23 فوریه موکول شد!

تصویر بعدی اما نتایج بنچمارک Geekbench 5.0 و GFXBench را به نمایش می گذارد. بنچمارکی که به آنالیز قدرت پردازنده بکار رفته در این محصول یعنی اسنپدراگون 865 می پردازد. در تست اول، می 10 توانست در بخش تک هسته ای، امتیاز خوب 934 را بدست آورد. در بخش چند هسته ای اما پرچم دار شیائومی فراتر از انتظار ظاهر شد و امتیاز حیرت انگیز 3464 را کسب کرد! به نسبت اسنپدراگون 855 و پردازنده های توانمند فعلی نظیر کایرین 990 5G و اگزینوس 9825، امتیاز اسنپدراگون 865 یقینا بیشتر است و البته چیزی غیر این را هم انتظار نداشتیم!

نتیجه بنچمارک GFXBench هم چیز عجیبی نداشت و باز هم اسنپدراگون 865 توانست در تمامی بخش ها، پردازنده های دیگر را پشت سر بگذارد. شیائومی همچنین با انتشار تصاویری دیگر، قدرت هسته های کریو 585 و گرافیک آدرنو 650 را با 25 درصد سرعت و توان بیشتر به نسبت قبل به تصویر کشید. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، یکی از مدل های سری می 10، که احتمالا قدرتمندترین مدل هم باید باشد، از 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه ای از نوع UFS 3.0 بهره می برد (حافظه UFS 3.0 در تمامی مدل ها حضور خواهد داشت) که دو تا از مهم ترین فاکتورهای پرچم داران سال 2020 به حساب می آیند.

گوشی شیائومی می 10 پرو احتمالا به 16 گیگابایت رم مجهز خواهد شد!

چانگ چنگ، نائب رئیس شیائومی، با انتشار ویدئویی، پرچم دار خود یعنی می 10 را در انتقال فایلی 10 گیگابایتی با هواوی یعنی میت 30 پرو 5G مقایسه کرد که می توانید نتیجه را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

نتایج بنچمارک معمولا در دنیای واقعی به وقوع نمی پیوندند. به همین خاطر شیائومی برای به تصویر کشیدن قدرت پرچم دارهای خود به انتشار نتایج بنچمارک بسنده نکرد و این بار یوشنگ دو، یکی از برترین افراد در حل مکعب روبیک را به چالش کشید. در این مقایسه می 10 با اتصال به یک سری دست های رباتیک، در حل مکعب روبیک با یوشنگ دو به مبارزه پرداخت که می توانید نتیجه را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

همانطور که مشاهده کردید، پرچم دار شیائومی توانست تقریبا 5 ثانیه زودتر از یوشنگ دو، مکعب روبیک را در 1.53 ثانیه حل نماید تا اینگونه قدرت خود را در دنیای واقعی به تصویر بکشد. مسلما باید شاهد یک گوشی تمام عیار از شیائومی باشیم! با شناختی که از این شرکت داریم، می دانیم بهترین قابلیت هایی که می تواند توسط شیائومی در یک گوشی هوشمند قرار گیرد، در می 10 و می 10 پرو قرار گرفته تا این شرکت بتواند از تحریم های هواوی و قیمت بالای محصولات اپل به نفع خود استفاده نموده و فروش محصولات خود را از آنچه که اکنون شاهد آن هستیم بیشتر کند.

گوشی های شیائومی می 10 از دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می برند

منیع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 469

به "تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 10، طراحی و قدرت حیرت انگیز آن را به تصویر می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 10، طراحی و قدرت حیرت انگیز آن را به تصویر می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید