تسلا مدل اس Plaid در پنسیلوانیا آمریکا دچار آتش سوزی شد

به گزارش آفتاب صبا، تسلا مدل اس Plaid مدل 2021 یکی از شهروندان آمریکایی پس از گرفتار شدن و قفل شدن درها، دچار آتش سوزی شد. هنوز دلیل این حادثه معین نشده است.

تسلا مدل اس Plaid در پنسیلوانیا آمریکا دچار آتش سوزی شد

خبرنگاران - راننده ای اهل هاورفورد پنسیلوانیا که در خودروی الکتریکی تسلا مدل اس پلید 2021 خود گرفتار شده بود، به سختی از آتش سوزی نجات یافت. وکلای مالک این خودرو به CNBC گفتند که راننده وقتی متوجه انتشار دود از عقب خودرویش شد و برای باز کردن قفل در و بیرون آمدن کوشش کرد؛ او متوجه شد که قفل درها دچار نقص شده است و مجبور شد با ضربه راه خود را به بیرون باز کند. گفته می گردد پس از فرار راننده، خودرو به تنهایی آغاز به حرکت نموده است.

بن میسلاس، یکی از اعضای تیم حقوقی مالک، در تاریخ 1 جولای با انتشار تصاویر خودروی آسیب دیده در توئیتر، گفت آن ها سعی نموده اند شکایت خود را به مسئولان تسلا برسانند. ولی تا به امروز نادیده گرفته شده اند. هویت مالک فاش نشده است. اما میسلاس او را مدیری رده بالا توصیف نموده است.

مالک، خودرو را برده است!

تیم های آتش نشانی پس از خاموش شدن آتش سوزی، تسلا مدل اس Plaid را به مجتمعی منتقل کردند تا در آنجا مورد آنالیز قرار بگیرد. اما CNBC گزارش داد که مالک از آن موقع خودرو را برداشته است تا به طور مستقل آنالیز و دلیل آتش سوزی تعیین گردد.

تسلا مدل اس Plaid یکی از پرفروش ترین خودروهای تسلا است. تحویل اولین نمونه به مشتری طی مراسمی در 14 ژوئن انجام شد که در آن خودروی الکتریکی تسلا پیروز شد در زمان 2/47 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. جی لنو پیروز شده است راستا یک چهارم مایل (400 متر) را در زمان 9/2 ثانیه با این خودرو طی کند. سخنگوی کمیسیون ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به CNBC گفت این سازمان ایمنی از آتش سوزی خودروی تسلا مدل اس آگاه است و برای جمع آوری اطلاعات بیشتر با تمام نهادهای مربوطه در تماس بود.

سخنگوی این سازمان گفت: اگر داده ها یا تحقیقات نشان بدهد نقص یا خطری ذاتی برای ایمنی خودرو وجود دارد، NHTSA برای محافظت از مردم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

دست اندرکاران می گویند در این حادثه هیچ فردی آسیب ندیده است. اما خاموش کردن آتش 3 ساعت طول کشید. مسئولان تسلا از جمله ایلان ماسک، تا به امروز واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده اند و باید ببینیم طی روزهای آینده چه اقدامی در این زمینه انجام خواهند داد.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1530

به "تسلا مدل اس Plaid در پنسیلوانیا آمریکا دچار آتش سوزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا مدل اس Plaid در پنسیلوانیا آمریکا دچار آتش سوزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید