پاسخ ترسناک ایلان ماسک به یک توییت ، توانایی روسیه در نابودی کامل آمریکا و اروپا

به گزارش آفتاب صبا، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و استارت آپ فضایی اسپیس ایکس در پاسخ به یک توییت، اظهارات ترسناک و در عین حال تامل برانگیزی را درباره احتمال رویارویی هسته ای روسیه و آمریکا را بیان نمود.

پاسخ ترسناک ایلان ماسک به یک توییت ، توانایی روسیه در نابودی کامل آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگاران، کاربری به نام الکس که خود را در توییتر فیزیکدان معرفی نموده و از پرچم های کانادا، برزیل و کرواسی استفاده نموده است، با بازانتشار مطلبی از خبرگزاری رویترز که در آن به پرواز بمب افکن های ب-52 آمریکا پرداخته بود، نوشت: این دقیقاً نحوه تشدید شرایط به سمت بحران هسته ای است. اکنون، روسیه مجبور است تمرینات هسته ای خود را شروع کند که باعث می گردد کشورهای ناتو سطح آمادگی هسته ای خود را افزایش دهند. این روسیه را وادار می نماید که همین کار را انجام دهد... تا زمانی که همه ما یک تار مو با جنگ هسته ای فاصله داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

  • حل معضلات جهانی به دست ایلان ماسک! | حمایت پکن از صحبت های اخیر مدیرعامل تسلا

اما ایلان ماسک در پاسخ به او نوشت: روسیه توانایی نابودی کامل آمریکا و اروپا را با موشک های هسته ای در کمتر از 30 دقیقه را دارد و بالعکس. تعداد شگفت انگیزی از مردم این را نمی دانند. البته، استفاده از آنها دیوانگی است، اما اصلاً در این شرایط قرار گرفتن هم دیوانگی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1949

به "پاسخ ترسناک ایلان ماسک به یک توییت ، توانایی روسیه در نابودی کامل آمریکا و اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ترسناک ایلان ماسک به یک توییت ، توانایی روسیه در نابودی کامل آمریکا و اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید