تخلیه سریع کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی ، پهلوگیری 2 کشتی حامل روغن خوراکی

به گزارش آفتاب صبا، معاون امور بندر و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، 2 کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله های 19 و 21 بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کردند.

تخلیه سریع کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی ، پهلوگیری 2 کشتی حامل روغن خوراکی

به گزارش خبرنگاران هرمزگان ،معاون امور بندر و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، 2 کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله های 19 و 21 بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کردند.

منصور خرمشکوه در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مالی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالاهای اساسی، انبارهای مسقف بندر شهید رجایی برای ارایه خدمات در اختیار فعالان بندری و صاحبان کالاهای اساسی قرار گرفته است.

وی همچنین از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی طی روز های آینده در بندرشهیدرجایی اطلاع داد و افزود: این کشتی ها حامل 69هزار و 300 تن گندم، 31 هزار و 500 تن برنج، 25 هزار و 600 تن روغن خوراکی،67هزار و 500 تن شکر و همچنین کشتی دیگری حامل 44 هزارتن روغن خوراکی از جمله این شناورها هستند.

معاون امور بندر ومالی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: در حال حاضر چندین کشتی در اسکله های بندر شهید رجایی پهلوگیری نموده اند که در حال تخلیه کالاهای خود هستند همچنین یک کشتی حامل کود نیز با وزن 42 هزارو 200 تن هم اکنون در حال تخلیه می باشد.

خرمشکوه بیان اینکه در شرایط مالی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و به خصوص سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد احتیاج کشور است، به ماه مبارک رمضان و احتیاج ضروری مردم به کالاهای اساسی به ویژه گندم، روغن و برنج اشاره و ابراز امیدواری کرد با ورود این کشتی ها و تخلیه به موقع کالاها بخش زیادی از مایحتاج ضروری مردم تخلیه و با ورود به بازارهای داخلی به دست مردم برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1394

به "تخلیه سریع کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی ، پهلوگیری 2 کشتی حامل روغن خوراکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه سریع کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی ، پهلوگیری 2 کشتی حامل روغن خوراکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید