بوعذار: مقابل فولاد فوق العاده بودیم، اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت

به گزارش آفتاب صبا، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما اگر از لحاظ اقتصادی حمایت گردد، مطمئن باشید بهترین نتایج را خواهیم گرفت.

بوعذار: مقابل فولاد فوق العاده بودیم، اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت

عباس بوعذار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر گفت: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم، چون فولاد جزو تیم های خوب لیگ است که خیلی سخت شکست می خورد. کادر فنی ما هم خیلی خوب تیم حریف را بررسی نموده بودند و می دانستیم نقاط ضعف و قوت فولاد کجا است، ما بازی حساب شده ای انجام دادیم و خوشبختانه به یک برد روحیه بخش دست پیدا کردیم.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش بیان کرد: من انگیزه بالایی داشتم، فقط به خاطر اینکه بهترین نمایش را داشته باشم و خدا را هم شکر می کنم. ما مقابل فولاد فوق العاده بودیم و تیمی را شکست دادیم که نتایج خوبی گرفته است، برد تیم از هر چیزی مهمتر بود و امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم.

بوعذار در ارتباط با صحبت های بیشتر بازیکنان نفت که خواستار حل مسائل اقتصادی هستند، توضیح داد: وقتی تیمی مشکل اقتصادی نداشته باشد، بازیکنان تمرکز و آرامش دارند. ما اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت و امیدوارم باشگاه به فکر بازیکنان هم باشد.

هافبک نفت مسجدسلیمان در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر ماشین سازی اعلام نمود: بازی در هوای سرد تبریز بسیار سخت است. ماشین سازی تیم سختکوشی است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت اما کوشش می کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1195

به "بوعذار: مقابل فولاد فوق العاده بودیم، اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوعذار: مقابل فولاد فوق العاده بودیم، اگر حمایت شویم، بهترین نتایج را خواهیم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید