بلغارستان میزبان رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، چند روز بعد از آنکه سایت رسمی فدراسیون تکواندو بلغارستان از میزبانی این کشور در رقابتهای انتخابی المپیک، سایت رسمی اتحادیه اروپا نیز با انتشار خبری، این میزبانی را تائید کرد.

بلغارستان میزبان رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک

طبق تاریخ جدیدی که اتحادیه تکواندو اروپا اعلام نموده این مسابقات طی روزهای 30 و 31 ژانویه 2021 (11 و 12 بهمن ماه) به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار خواهد شد. در این خبر آمده که پروتکل های بهداشتی به منظور برگزاری این مسابقات به زودی تدوین و به کلیه کشورهای شرکت کننده ارسال خواهد شد.

چندی قبل دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی ابراز امیدواری نموده بود که مسابقات انتخابی المپیک در دو قاره آسیا و اروپا قبل از انتها سال 2020 برگزار گردد، اما شیوع ویروس کرونا مانع از تحقق این هدف شده بود.

این مسابقات در ابتدا قرار بود در شهر ایتالیا میلان و طی روزهای 17 تا 19 آوریل برگزار گردد که به دلیل کرونا لغو و پس از آن روسیه در مسکو به عنوان میزبان انتخاب شد که بازهم اتحادیه اروپا از لغو این مسابقات اطلاع داد.

با تعیین شدن تاریخ برگزاری مسابقات انتخابی در قاره اروپا، به نظر می رسد فدراسیون جهانی اواخر بهمن ماه را برای برگزاری مسابقات قاره آسیا انتخاب و به زودی اعلام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1040

به "بلغارستان میزبان رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلغارستان میزبان رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید