اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!

به گزارش آفتاب صبا، اتحادیه دنیای کشتی در گزارشی با اشاره به حضور عنوان داران وزن 74 کیلوگرم دنیا و المپیک در تورنمنت ایتالیا، نوشت: جردن باروز و فرانک چامیزو دو رقیب دیرینه و سوپراستارهای کشتی دنیا در این وزن در جام متئوپلیکونه به میدان می فرایند.

اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!

به گزارش خبرنگاران، تورنمنت کشتی آزاد و فرنگی متئو پلیکونه ایتالیا به عنوان نخستین رقابت موثر در رنکینگ سال 2021 اتحادیه دنیای کشتی، از 14 اسفند به میزبانی رم پایتخت ایتالیا برگزار می گردد.

در حالیکه تعداد زیادی از چهره های شاخص کشتی دنیا و المپیک در دو رشته آزاد و فرنگی در این رقابت ها به میدان می فرایند، کشتی ایران کماکان بی توجه به رویدادهای مهم بین المللی برای محک کشتی گیران خود پیش از المپیک، تنها بهنام احسان پور در وزن 65 و علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد را راهی ایتالیا خواهد نمود و در کشتی فرنگی نیز هیچ نماینده ای از ایران راهی سرزمین چکمه ای نخواهد شد.

اما اتحادیه دنیای کشتی بیش از یک هفته مانده به برگزاری این رقابت ها، با انتشار اخبار مختلف توجه جدی به این تورنمنت مهم بین المللی داشته است.

پس از انتشار خبر حضور 360 کشتی گیر از 32 کشور دنیا در این مسابقات، اتحادیه دنیای کشتی به حضور نفرات شاخص کشتی دنیا در وزن 74 کیلوگرم این رقابت ها پرداخت، جاییکه جردن باروز آمریکایی و فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا در کنار دیگر عنوان داران دنیا در این وزن به میدان می فرایند.

اتحادیه دنیای کشتی با اشاره به حساسیت بالای رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد جام متئو پلیکونه، نوشت: حضور 13 کشتی گیر در وزن 74 کیلوگرم که در مجموع 6 طلای دنیا، یک طلا و یک برنز المپیک و 20 مدال دنیای را کسب نموده اند، نشان از سطح بالای رقابت های این وزن دارد. 3 کشتی گیر از 4 کشتی گیری که در رقابت های دنیای 2019 به روی سکو رفتند در این تورنمنت به میدان می فرایند و تنها زائوربک سیداکوف قهرمان سال های 2018 و 2019 دنیا از روسیه غایب عظیم این وزن محسوب می گردد.

اتحادیه دنیای کشتی در ادامه نوشت: فرانک چامیزو دارنده دو طلا و یک نقره دنیا و برنز المپیک و نفر نخست رنکینگ، برای حفظ صندلی خود دانیار کایسانوف قزاق و نفر سوم رنکینگ و همچنین جردن باروز دارنده 5 طلای دنیا و المپیک و نفر چهارم رنکینگ را در این تورنمنت پیش رو دارد.

سوپراستارهای این وزن یعنی جردن باروز و فرانک چامیزو برای پنجمین مرتبه در تورنمنت متئو پلیکونه میتوانند با یکدیگر مصاف نمایند.

اتحادیه دنیای کشتی همچنین به حضور دیگر نامداران این وزن همچون جیاندری کابالرو کوبایی، یاکوب گور ترک، فرانکلین گومز، جیتندر هندی و کایپانوف قزاق اشاره نمود و نوشت: گارزون کابالرو 37 ساله از کوبا با 4 مدال دنیای که آخرین بار آن در سال 2010 بوده در جام متئو پلیکونه به روی تشک می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1331

به "اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه جهانی کشتی: جردن باروز و چامیزو سوپراستارهای متئوپلیکونه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید