برای دانش آموزانی که سودای سینما دارند

به گزارش آفتاب صبا، نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه تا دهم شهریورماه آماده دریافت اثر است.

برای دانش آموزانی که سودای سینما دارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم دانش آموزی مدرسه، دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه از شروع دریافت فیلم های کوتاه دانش آموزی تا دهم شهریور اطلاع داد.

محمد درویشی با اشاره به شروع دریافت آثار دانش آموزان از روز اول تیرماه در دو بخش اصلی و جانبی این دوره از جشنواره اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه رویدادی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوان است که به صورت بین المللی برگزار می گردد.

او با این بیان که موضوع اصلی این دوره از جشنواره تمدن سازی برای نظم نوین جهانی است، اضافه نمود: بخش های اصلی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه شامل موضوعات داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی هستند.

وی ادامه داد: بخش جانبی این رویداد شامل فیلمنامه نویسی، موسیقی فیلم و نماهنگ و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس پشت صحنه و تیزر) است. دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه گفت: دانش آموزان علاقه مند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور ماه و به وسیله تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری نمایند.

وی بعلاوه اضافه نمود: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره می توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند، که علاقمندان با مراجعه به سایت جشنواره به شکل دقیق تر از قوانین و شیوه نامه این رویداد آگاه خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2064

به "برای دانش آموزانی که سودای سینما دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دانش آموزانی که سودای سینما دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید