ببینید؛ از بازسازی یکی از بازی های SNK vs. Capcom برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

به گزارش آفتاب صبا، شرکت SNK به تازگی از نسخه بهبود یافته بازی مبارزه ای SNK vs. Capcom: SVC CHAOS رونمایی نموده است؛ نسخه ای که البته تغییرات چندان خاصی نداشته است.

ببینید؛ از بازسازی یکی از بازی های SNK vs. Capcom برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد

این بازی ابتدا در جولای 2003 برای دستگاه های آرکید منتشر شد و در نوامبر 2003 نیز برای NEO GEO، در دسامبر 2003 برای پلی استیشن 2 و در سپتامبر 2004 برای ایکس باکس نیز در دسترس نهاده شد. در این بازی شما می توانید از لیست افسانه ای 36 مبارز از بازی های مبارزه ای شرکت SNK و کپ کام (Capcom) شخصیت خود را انتخاب کنید. این شخصیت ها شامل مواردی نظیر تری بوگارد (Terry Bogard)، کیو کوساناگی (Kyo Kusanagi)، مای شیرانوی (Mai Shiranui)، ریو (Ryu)، چون لی (Chun-Li)، دیمیتری (Dimitri) و غیره می شوند و تنوع نسبتا خوبی دارند.

این نسخه با وجود ویژگی Rollback netcode که کمترین تاخیر را در ورودی های بازیکن فراهم نموده و لابی های آنلاین با پشتیبانی از حداکثر نه بازیکن، SVC CHAOS را وارد عصر جدیدی از بازی های مبارزه ای می نماید و حالت های مختلف حذفی و رفت و برگشت در بخش آنلاین نیز وجود دارد که برای هواداران مجذوب کننده خواهد بود.

لازم به ذکر است که سایر بهبود های صورت گرفته شامل نمایشگر هیت باکس شخصیت ها که نگاهی عمیق به نواحی آسیب هر شخصیت به بازیکنان می دهد و حالت گالری غنی با نمایش بیش از 80 کار هنری، از جمله کانسپت آرت های کلیدی و پرتره های شخصیت های مختلف است.

به طور کلی این نسخه از بازی ظاهرا تغییر خاصی از نظر بصری در بازی ایجاد نمی نماید که اندکی ناامیدکننده است، با این حال ظاهرا بخش آنلاین بازی و بعضی ویژگی های مربوط به آن باعث شده تا فعلا با وجود نقدهای اندک، عملکرد خوبی در استیم داشته باشد. این در حالی است که نسخه اصلی چندان نمرات راضی کننده ای در متاکریتیک دریافت ننموده است.

بازی مبارزه ای SNK vs. Capcom: SVC CHAOS هم اکنون برای کنسول های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مرداد 1403 بروزرسانی: 6 مرداد 1403 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2113

به "ببینید؛ از بازسازی یکی از بازی های SNK vs. Capcom برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازسازی یکی از بازی های SNK vs. Capcom برای کنسول ها و کامپیوتر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید