از بازی مستقل Mixtape رونمایی شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش آفتاب صبا، استودیوی Beethoven & Dinosaur و Annapurna Interactive در حال کار روی اثری انحصاری برای ایکس باکس با عنوان Mixtape هستند.

از بازی مستقل Mixtape رونمایی شد؛ تریلر آن را ببینید

مایکروسافت رویداد نو ایکس باکس را در 9 ژوئن به شکل هیجان انگیزی برگزار کرد. از معرفی بسته های الحاقی گرفته تا تریلرهای گیم پلی نو، این رویداد همه چیز داشت و همه نوع گیمری را هدف قرار می داد. یکی از بازی های این مراسم که اثری مستقل محسوب می گردد، Mixtape بود که درباره تغییرات و نقاط عطف مختلفی است که در طول سال های نوجوانی افراد اتفاق می افتد.

هواداران بازی های روایی باید به Mixtape توجه ویژه ای داشته باشند زیرا این بازی به وسیله Beethoven & Dinosaur ساخته شده که در گذشته مسئولیت ساخت بازی مستقل پیروز The Artful Escape را برعهده داشته است. می توان گفت که Mixtape موضوع ورود به سال های نوجوانی و رودررو شدن با سختی ها و بعلاوه لحظات منحصربه فردی را که نمی توانید به آن ها بازگردید، آنالیز می نماید. بازیکنان با بازی در ترکیبی از گیم پلی ای سرگرم کننده از اسکیت بورد و پرواز گرفته تا عکس گرفتن بعد از ساعت ها وقت گذراندن در یک پارک و ضربه زدن به توپ های بیسبال و غیره غرق خواهند شد.

از تریلر و نام بازی معین است که موسیقی یکی از مهم ترین جنبه های Mixtape خواهد بود. شکی نیست که Mixtape به وسیله روایت و محیط خود و بعلاوه آهنگ های حماسی از هنرمندان و گروه هایی مانند The Smashing Pumpkins ،Iggy Pop و Joy Divison، احساس نوستالژی را در بازیکنان خود بر می انگیزد.

شرکت Annapurna Interactive با استودیوی سازنده برای انتشار Mixtape همکاری می نماید. این ناشر به بعضی از برترین بازی های مستقل یاری نموده تا اولین قدم های خود را بردارند و به جهان راه یابند. بسیاری از گیمر ها احتمالا با بعضی از بازی هایی که Annapurna Interactive منتشر نموده است، از جمله Stray ،Outer Wilds ،What Remains of Edith Finch و غیره آشنا هستند.

تاریخ انتشار دقیق Mixtape در حال حاضر معین نیست، اما عرضه آن برای سال 2025 روی ایکس باکس سری ایکس و اس، رایانه های شخصی و سرویس گیم پس برنامه ریزی شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 خرداد 1403 بروزرسانی: 23 خرداد 1403 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2107

به "از بازی مستقل Mixtape رونمایی شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازی مستقل Mixtape رونمایی شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید