نگاهی به محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا

به گزارش آفتاب صبا، مردم دنیا بیشتر به کجا سفر می نمایند

ممکن است شما از افرادی باشید که برای مدت هاست که قصد سفر دارید اما نمی دانید که به کجا بروید و چطور سفر خود را آغاز کنید. زمین، مکان های بسیار زیبا و شگفت آوری دارد که به شما یاری می نمایند تا مقصد سفر خود را نهایی کنید، می توانید با یک سرچ ساده برترین مقاصد گردشگری را پیدا و آن هایی که مطابق سلیقه شماست را انتخاب کنید، می خواهیم لیستی از مقاصد گردشگری خوب دنیا را به شما معرفی کنیم که در آنجا از تک تک لحظه های خود لذت ببرید چون این شهرها برای هر کس با هر سلیقه ای جاذبه های گردشگری و تفریحاتی دارد، بعد از اینکه مدتی را در این شهرها زیبا ماندید می توانید پر انرژی تر و با روحیه ای تازه تر به خانه برگردید، با خبرنگاران همراه باشید.

نگاهی به محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا

مطالب مرتبط: پر جستجوترین مقاصد گردشگری جهانگردها

چالش های برندسازی برای مقاصد گردشگری

آمستردام

اگر می خواهید، هم از زندگی شهری و هم از زیبایی های طبیعی با هم لذت ببرید آمستردام برترین مقصد سفر برای شماست. این شهر بااینکه پایین تر از سطح دریا قرار گرفته است اما آنقدر زیباست که شما را هوایی می نماید تا چند روزی بیشتر در این شهر زیبا بمانید، کانال های آب، چمنزارهای سرسبز، ردیفی از خانه های کوچک در کنار رودخانه آمستل، قایق سواری در کانال ها، فضای سبز جنگلی در شهر، موزه های تاریخی، کارخانه های پنیر، آسیاب های بادی، فعالیت های ورزشی مثل دوچرخه سواری می توانند سطح انرژی شما را به بی نهایت برساند. در هلند می توانید از پارک مینیاتوری مادورودام تماشا کنید که در آن ماکت بناهای معروف و شهرهای تاریخی هلند را با مقایس 1/25 به نمایش گذاشته اند، می توانید به شهر روتردام در نزدیکی آمستردام بروید و جاذبه های زیبا آنجا را هم ببینید. در ماه آوریل به بازدید از باغ های لاله پارک کوکنهوف در آمستردام بروید که از توصیف زیبایی های این پارک بارها شنیده اید.

ونیز

اگر از افرادی هستید که برای گذراندن تعطیلات خود در پی شهری متفاوت می شد ونیز برترین مقصد برای شماست. ونیز در شمال شرقی ایتالیا قرار گرفته است و به شهر کانال ها و شهر پل ها معروف است، در این شهر حدود 117 جزیره کوچک با راه های آبی به هم متصل شده اند، ونیز زیباترین و رمانتیک ترین شهر اروپا است. معماری حیرت آور و آثار هنری این شهر مثل کلیسای جامع سنت مارک، میدان سن مارکو، موزه کورر، موزه شیشه ای و کانال بزرگ تنها نمونه هایی از جاذبه های این شهر است که هر روز هزاران نفر از آن ها بازدید می نمایند. در ونیز سوار بر قایق های موتوری شوید و در شهر گشت و گذار کنید تا این گردش تبدیل به یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگی شما گردد، کلیساهای مرمرین، کاخ ها، نقاشی ها، موسیقی و منظره ها هیجان انگیز آن شما را وادار می نمایند تا اقامت خود را در این شهر چند روزی بیشتر کنید.

پاریس

همه دوست دارند شهر رمانتیک و زیبای پاریس را ببینند، این شهر به هنر، مد و تفریحات گوناگون معروف است، کلسیاس نوتردام، موزه لوور، برج ایفل از معروف ترین جاذبه های گردشگری این شهر هستند.

کرالا، هند

برترین فصل برای بازدید از کرالا زمستان است چون سرما و یخبندان ندارد، کرالا که از استان های جنوبی هند است سواحل شنی و درختان نخل زیبایی دارد. در این شهر فیل های اهلی، عبادت گاه ها، مسابقات قایق سواری، غذاهای تند، دسرهای خوشمزه، ادویه، لباس، جواهرات، یوگا و … انتظار شما را می کشند.

منبع: buzzle.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1927

به "نگاهی به محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید