نکات تنها سفر کردن در شهر ملبورن

به گزارش آفتاب صبا، ملبورن به خاطر فضای هنری و عطر قهوه که همه جا به مشام می­ رسد، مشهور است. ملبورن مکان بسیار خوبی برای مسافران تنها است برای اینکه عمیق­ تر به فرهنگ و موسیقی بپردازند و یک قهوه عالی بنوشند. در بخش اول چند نکته برای مسافران ملبورن بیان کردیم اکنون به ادامه مطلب می پردازیم. با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

نکات تنها سفر کردن در شهر ملبورن

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

با موسیقی آرامش­ بخش خیابانی همراه شوید

نه اینکه در ملبورن کار زیادی برای انجام دادن ندارید بلکه گاهی اوقات انسان از چیزهای ساده در زندگی بسیار لذت می برد. برای مثال در مقابل اداره پست عمومی (ساختمان ثبت شده به اسم میراث که امروزه محل اچ اند ام است) نبش خیابان بورک و خیابان الیزابت، می­ توانید به نوای نوازندگان خیابانی زیادی که در حال انجام هستند گوش فرا دهید. اول به این علت که آنها نوازندگان فوق ­العاده ای هستند و موسیقی شان گوش­ نواز است، و دوم به این علت که به طرز عجیبی آرامش­ بخش هستند. چند دقیقه را برای گوش دادن به این موسیقی زنده شگفت­ انگیز از صرف کنید و لحظات آرامش­ بخشی را سپری کنید.

سی بی دی را ترک کنید

اگر چه سی بی دی ملبورن چیزهای زیادی را به شما ارائه می دهد، در حومه هم مکان­ های خوبی از این دست یافت می­ گردد. سنت کیلدا یک از محبوب­ ترین آنهاست، که دارای فضای شگفت­ انگیزی است و یک ساحل که از آن چشم انداز شهر را می توان دید. سنت کیلدا محل لونا پارک هم هست، یک پارک ماجراجویی منحصر به فرد کوچک با وسایل سرگرم کننده و دیدار با افراد جالب. کمی آن سوتر شما می توانید با قطار به ساحل برایتون برسید. این ساحل شنی برای کلبه های رنگارنگش معروف است و یک مکان عالی برای قدم زدن و گرفتن عکس­های اینستاگرامی با کلبه­ هایی با پرچم استرالیا است.

برترین آثار هنری را پیدا کنید

ملبورن برای نقاشی­ های رنگارنگ در خیابان­ ها و کوچه های تاریک بیشمارش مشهور است. کلمات فلوروسنت و تصاویر قدرتمند، دیوارهای کوچه­ های پرت شهر را رنگارنگ نموده است، و این کوچه ها را به یک مکان عالی برای یک پیاد ه ­روی سرگرم کننده برای مسافران انفرادی تبدیل نموده است. از هنر واقعی محلی در این کوچه های مسحور کننده شگفت­ زده می شوید. این برترین راه برای گذراندن یک بعد از ظهر کسل کننده است. برترین مکان برای دیدن این هنر محلی هوزیر است، اما خودتان را محدود نکنید. از محل­ های دیگری مانند بازار هنرمندان خیابان رز در فیتزروی برای خرید یا دیدن، خیابان یارا، کوچه یونین یا خیابان نپیر بازدید کنید.

در ملبورن غذا بخورید، غذاهای فوق العاده

برای یک انتخاب اجتماعی خوب در یک رستوران میانه، کینفالک را باید امتحان کنید. کینفالک فقط غذاهای محلی و پایدار را سرو می­ کند و از طریق یک تیم از داوطلبان اداره می گردد و عایدی آن به موسسه خیریه شریک داده می گردد. پس پیش بندتان را ببندید و خدمت کنید! این روش خوبی برای دیدار با مردم محلی و یافتن دوستان تازه است، می توانید چند غذای محلی را هم امتحان کنید. اگر این فضا با شما سازگار نیست، شاید کلوپ کارگران برای صرف غذا و موسیقی زنده یا کافه پسرا بد برای شیرینی­ های خوشمزه برای شما مناسب­ تر باشد. مراقب باشید شما ممکن است دچار کما ناشی از قند بالا شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 مرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1567

به "نکات تنها سفر کردن در شهر ملبورن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات تنها سفر کردن در شهر ملبورن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید