اولین نسخه بتای ویندوز 11 منتشر شد

به گزارش آفتاب صبا، مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفت بعد از گذشت مدت زمانی نه چندان طولانی، اولین نسخه بتای ویندوز 11 را برای کاربران رایانه های شخصی منتشر کند.

اولین نسخه بتای ویندوز 11 منتشر شد

مایکروسافت چندی پیش از نوترین نسخه از سیستم عامل خود تحت اسم ویندوز 11 رونمایی کرد. ویندوزی با تغییرات ظاهری بسیار گسترده و قابلیت های نو نظیر پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید که به نظر می رسد در صورت پیروزیت آمیز بودن تمام حرف هایی که تا به امروز پیرامون آن شنیدیم، باید آن را برترین سیستم عامل تاریخ سیستم های خانگی بدانیم.

مایکروسافت در ابتدا ویندوز 11 را برای کاربران اینسایدر حلقه Dev منتشر کرد اما این هفته خبری از بیلد نو نبود. هرچند نمی توان این موضوع را خیلی ناامیدنماینده دانست چرا که خبر بهتر این است که شرکت ردموندی تصمیم گرفته این بار ویندوز 11 را به وسیله کانال بتا برای کاربران منتشر کند.

آن دسته از کاربرانی که تا به امروز به وسیله کانال Dev پیروز به دریافت ویندوز 11 شدند احتمالا می دانند این نسخه بیشترین مسائل احتمالی را دارد بنابراین پیشنهاد مایکروسافت برای آن دسته از علاقه مندانی که می خواهند ویندوز 11 را نصب و تجربه نمایند این است که دیگر در حلقه Dev ثبت نام ننمایند و نسخه نو را به وسیله حلقه Beta دریافت نمایند.

اگر اکنون جز اینسایدرهای حلقه Dev هستید و بخواهید به Beta بروید، باید ویندوز را کاملا عوض کنید؛ اما برای یک مدت محدود، شرکت آمریکایی به شما این امکان را می دهد تا بدون احتیاج به نصب مجدد ویندوز، بین این دو کانال سوییچ نموده و ویندوز نو را دریافت کنید. برای این کار به جهت Windows Update و سپس Windows Insider Program بروید و حلقه لازم خود را انتخاب کنید.

اگر به تازگی قصد دریافت ویندوز 11 را دارید، باز هم باید در یکی از حلقه های Dev یا Beta ثبت نام کنید اما به خاطر داشته باشید در درجه اول سیستم شما باید واجد شرایط برای دریافت ویندوز 11 باشد. همان طور که احتمالا می دانید، مایکروسافت شروط سخت گیرانه ای برای دریافت ویندوز 11 وضع نموده که به موجب آن، هر سیستمی قادر به پشتیبانی از ویندوز 11 نیست. بنابراین حتما قبل از هرگونه اقدام جهت دانلود یا نصب ویندوز 11، ابتدا شرایط سیستم خود را آنالیز کنید.

در نهایت باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که نسخه نهایی و پایدار ویندوز 11 قرار است در ماه اکتبر (اوایل پاییز) در دسترس عموم قرار بگیرد. در حال حاضر هم اگر از سیستمی برای انجام کارهای ضروری خود استفاده می کنید، اکیدا توصیه می گردد فکر تجربه ویندوز 11 را از فکر خود خارج کنید چرا که این ویندوز اکنون در مراحل اولیه توسعه و عیب زدایی واقع شده است و ممکن است مسائل زیادی را برایتان بوجود بیاورد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1557

به "اولین نسخه بتای ویندوز 11 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نسخه بتای ویندوز 11 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید