اهدا 7 تن میوه به نیازمندان صحنه

به گزارش آفتاب صبا، رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: باغداران و کشاورزان صحنه ای هفت تن هندوانه و انگور در قالب زکات مستحبی به نیازمندان اهدا کردند.

اهدا 7 تن میوه به نیازمندان صحنه

به گزارش ، سید منصور رحیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه گفت: در چهار ماهه نخست امسال 11 میلیون تومان زکات واجب از سوی مودیان صحنه ای پرداخت شده است.

رحیمی افزود: این میزان زکات پرداختی پیش از برداشت محصولات باغی و زراعی به این نهاد اهدا شده که بدون شک در انتها فصل تابستان و با دریافت زکات کشاورزان این رقم به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون باغداران و کشاورزان صحنه ای هفت تن هندوانه و انگور در قالب زکات مستحبی به نیازمندان اهدا کرده اند.

رحیمی شرح داد: ارزش این میزان زکات بیش از 13 میلیون تومان بوده که در اسرع وقت در میان نیازمندان و خانوار های محروم توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه این نهاد تنها متولی جمع آوری زکات از مودیان است، گفت: زکات مستحبی مودیان بر اساس نیت خیرخواهانه آنان و زکات واجب محصولات کشاورزی در همان روستا های پرداخت کننده این واجب الهی و به منظور رفع فقر و ساخت و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه می شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 57

به "اهدا 7 تن میوه به نیازمندان صحنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدا 7 تن میوه به نیازمندان صحنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید