شروع نام نویسی دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل

به گزارش آفتاب صبا، خبرنگاران/مازندران رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از شروع نام نویسی دانشجو بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی از 16 لغایت23 دی ماه امسال در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل اطلاع داد.

شروع نام نویسی دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل

محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل تنها مرکز پذیرش و جذب دانشجو در رشته IT و رشته های بهزیستی در استان است.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران زمان نام نویسی رشته های کاردانی از 16 لغایت 22 دی ماه اعلام و توضیح داد: این مرکز در مقطع کاردانی حرفه ای در رشته های فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت کسب و کار، مددکاری اجتماعی،مددکاری خانواده، مددکاری اجتماعی، اورژانس اجتماعی، تربیت مربی پیش دبستانی، بازاریابی، امور دهیاری و شوراها در سال تحصیلی جاری دانشجو می پذیرد.

وی زمان نام نویسی مقطع کارشناسی را 17 لغایت 23 دی ماه سالجاری اعلام و اضافه نمود: مهندسی فناوری اطلاعات، مددکاری اجتماعی - خانواده و مدیریت کسب و کار اینترنتی از رشته های مورد پذیرش در مقطع کارشناسی در این مرکز است.

به گزارش خبرنگاران مدرک این مرکز، رسمی و از وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و علاقه مندان می توانند برای تشکیل پرونده و نام نویسی از امروز از ساعت 8 صبح لغایت 16 به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در بابل، خیابان مدرس، چهار راه شهربانی، نیایش 2 مراجعه و یا با شماره، 2 - 32206331 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1230

به "شروع نام نویسی دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نام نویسی دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید