5 هفته سختِ رایکا ، حال تنها نماینده مازندران در لیگ یک خوب نیست!

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول، رایکا تنها نماینده استان فوتبال خیز مازندران در این مسابقات با 10 امتیاز و تفاضل گل منفی 2 در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است که این آمار نشان از گذران روزهای سخت این تیم در فصل جاری است.

5 هفته سختِ رایکا ، حال تنها نماینده مازندران در لیگ یک خوب نیست!

رایکا که در بخش خصوصی اداره می گردد، از تیم هایی است که به لحاظ بضاعت اقتصادی در سطح اول این مسابقات و مدعی صعود نیست و پس از تغییرات زیادی که در سطح بازیکن نسبت به فصل قبل داشت و با از دست دادن تعدادی از بازیکنان کلیدی فصل گذشته اش در این فصل با بازیکنانی جوان و مقرون به صرفه قدم به مسابقات گذاشت.

تیم بابلی که با 2 برد، 3 باخت، 4 مساوی، 7 گل زده و 9 گل خورده توانسته این 10 امتیاز را به دست آورد، نتایج دور از انتظاری نگرفته و تنها در صورت تقویت بنیه اقتصادی و جذب چند بازیکن در هر 3 خط دفاع، میانی و حمله می تواند از نیم فصل دوم به بعد ظرفیت حضور در نیمه بالای جدول را پیدا کند.

رایکا که در این فصل تنها دو بار مقابل ماشین سازی و آرمان گهر و هر دو بار در خانه پیروز شده، برترین نتیجه اش پیروزی 2 بر صفر مقابل ماشین سازی و بدترین نتیجه اش شکست 3 بر صفر مقابل شهرداری همدان بوده است.

شاگردان پیروز قربانی در هفته دهم کار سختی دارند و باید در جم به مصاف تیم پارس جنوبی بروند. آنها در هفته یازدهم میزبان شهرداری آستارا هستند، در هفته دوازدهم در کرمان به مصاف تیم مدعی مس رفته و در هفته سیزدهم هم با یک مدعی دیگر به نام خیبر ملاقات نموده و در هفته چهاردهم میهمان مس شهر بابک هستند؛ که این برنامه نشان از 5 هفته سخت و سرنوشت ساز پیش روی شاگردان قربانی است.

با توجه به اختلاف امتیاز رایکا با تیم های انتهای جدول می توان گفت این تیم حداقل تا چند هفته آینده ضمانت امتیازی خوبی برای عدم سقوط به پایین جدول دارد؛ و البته همین موضوع نسبت به صعود این تیم به رده های میانی و بالایی جدول هم صدق نموده و آنها برای رسیدن به رده های بالای جدول هم کاری سخت دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1764

به "5 هفته سختِ رایکا ، حال تنها نماینده مازندران در لیگ یک خوب نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هفته سختِ رایکا ، حال تنها نماینده مازندران در لیگ یک خوب نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید