12 بازیکن نو برای فصل بعد به خدمت می گیریم

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، رسول خطیبی عصر امروز آدینه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور با پدیده خراسان گفت: برای آینده برنامه داریم و از طرفداران تراکتور می خواهم به حاشیه ها توجهی نداشته باشند. بعضی ها منافعشان از تراکتور قطع شده و برای همین می خواهند برای این تیم حاشیه سازی نمایند.

12 بازیکن نو برای فصل بعد به خدمت می گیریم

وی با تاکید بر اینکه ما ترکیبی متفاوت در ملاقات با پدیده خواهیم داشت، گفت: بعد از بازی های آسیایی هیچ وقت تیم کامل مان را در اختیار نداشتیم.

خطیبی با اشاره به اینکه باید از بازیکنان امیدمان بیشتر استفاده کنیم، اضافه کرد: اگر به این بازیکنان بازی برسد، در فصل بعد بیشتر می توانند به ما یاری نمایند.

سرمربی تراکتور در مورد مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا مقابل پدیده گفت: بعد از سوپرجام مهدی تیکدری به علت کارت قرمزی که دریافت کرد، در بازی فردا نیست و محروم است. بعلاوه پیمان بابایی و محمدرضا خانزاده هم به علت مصدومیت در بازی فردا غایب هستند.

وی در مورد توجه به بازیکنان تیم امید تراکتور هم گفت: باید به بازیکنان میدان بدهیم تا تجربه کسب نمایند. مطمئن باشید این بازیکنان آینده فوتبال آذربایجان خواهند بود.

خطیبی با بیان اینکه در ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم، گفت: طرفداران از همه چیز مطلع هستند، من در اراک راحت بودم، ولی به خاطر شرایطی که تراکتور داشت، فوراً سرمربیگری تراکتور را به خاطر تعصبم و زادگاهم قبول کردم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: تیمی که الان دست ماست، با تفکرات پنج شش مربی بسته شده است. طرفداران هم می دانند چنین تیمی هیچوقت نتیجه نمی گیرد، ما هم سعی کردیم تا الان با داشته های خود جلو برویم.

وی در مورد برنامه هایش برای فصل بعد رقابت ها گفت: 11، 12 بازیکن نو خواهیم گرفت و 80 درصد تیم فعلی هم با ما قرارداد دارند و آنها را حفظ خواهیم کرد و با اضافه شدن بازیکنان نو برنامه چند ساله خواهیم داشت. یک تیم باید چند سال کنار هم باشد تا به ثبات برسد.

خطیبی در مورد بعضی بازیکنان که از تراکتور جدا شده اند گفت: بازیکن برای کادر فنی و باشگاه نمی تواند معین تکلیف کند. بازیکن باید براساس سیاست کادر فنی و باشگاه کوشش کند. لیونل مسی برترین بازیکن دنیاست، ولی هیچوقت نمی تواند برای باشگاهش معین تکلیف کند.

وی ادامه داد: زنوزی هم گفته بود که بازیکن سالاری در تیم وجود ندارد، ولی متأسفانه الان بازیکن سالاری در تیم وجود دارد. بازیکنی که در اختیار تیم باشد و نظم و انضباط را رعایت کند مطمئن باشید صندلی خوبی پیش ما دارد، ولی بازیکنی که در راستای هدف گذاری باشگاه و کادر فنی نباشد، قطعاً با او برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1508

به "12 بازیکن نو برای فصل بعد به خدمت می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 بازیکن نو برای فصل بعد به خدمت می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید