کیانی: مس می تواند در آینده جزو بهترین باشگاه های ایران باشد، نباید همه تقصیر ها را گردن زنوزی انداخت

به گزارش آفتاب صبا، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد در دیدار مقابل استقلال حق شان باخت نبوده است و مهاجمان مس می توانستند گل های بیشتری به استقلال بزنند.

کیانی: مس می تواند در آینده جزو بهترین باشگاه های ایران باشد، نباید همه تقصیر ها را گردن زنوزی انداخت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی کیانی پس از شکست 3 بر 2 مس رفسنجان مقابل استقلال گفت: کسانی که بازی را از خانه دیدند لذت بردند و جای هواداران امروز خالی بود. قطعاً اگر آنها در ورزشگاه باشند فوتبال لذت بخش تر خواهد بود. امروز مقابل استقلال حق ما باخت نبود و هم منشا و هم مجید علکمک می توانستند بیشتر گل بزنند.

وی در پاسخ به این پرسش که پنالتی ها درست بود؟، گفت: من نمی توانم تشخیص بدهم و باید کارشناسان نظر بدهند. ما دخالت نکنیم بهتر است.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان درباره رتبه تیمش در جدول رده بندی لیگ برتر (رده پنجم) شرح داد: ما تیم و مجموعه خوبی هستیم و کادر فنی و بازیکنان توانمندی داریم. ما می توانیم در سال های آینده جزو بهترین باشگاه های ایران باشیم.

کیانی درباره شرایطش در مس گفت: من یک مصدومیتی در ناحیه کمر داشتم و کم کم به تیم اضافه می شوم. هر چند دقیقه که بازی می کنم امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم. برای ما موفقیت مس از همه چیز مهمتر است.

هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط مالکیتی و نتایج این تیم در فصل جاری خاطرنشان کرد: من از شرایط تراکتور خیلی ناراحت هستم. 11، 12 سال در تبریز بودم و خودم را یک تراکتوری می دانم و هیچ ترسی هم ندارم که بگویم. حیف است که تراکتور با این همه هوادار و اینجای جدول باشد. شرایط تراکتور می تواند خیلی بهتر از این باشد. امیدوارم مسئولان به خاطر هواداران به فکر این تیم باشند و ان شاءالله با مدیریت نو دست به دست هم بدهند تا تراکتور را به جایگاه اصلی اش برسانند.

وی در واکنش به اینکه می گویند مسائل تراکتور بابت مدیریت زنوزی است، شرح داد: زمانی که زنوزی تیم را تحویل گرفت من از این تیم جدا شدم. در حال حاضر یکسری با او مخالف هستند و برخی هم موافق. به نظر من نباید همه تقصیر ها را گردن زنوزی بیندازیم. به عقیده من کسانی که فقط به فکر منافع خودشان هستند، مقصرند. آنها به تراکتور ظلم کردند. اگر کسی در این باشگاه دلسوز باشد شک نکنید که تراکتور به روزهای خوبش می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1753

به "کیانی: مس می تواند در آینده جزو بهترین باشگاه های ایران باشد، نباید همه تقصیر ها را گردن زنوزی انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: مس می تواند در آینده جزو بهترین باشگاه های ایران باشد، نباید همه تقصیر ها را گردن زنوزی انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید