کلانتری: غیبت هواداران و بازی نکردن در قائمشهر تلخ است، تراکتور را دست کم نمی گیریم

به گزارش آفتاب صبا، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، شاگردان ساکت الهامی تراکتور را دست کم نخواهند گرفت و با تمام توان به مصاف این تیم می فرایند.

کلانتری: غیبت هواداران و بازی نکردن در قائمشهر تلخ است، تراکتور را دست کم نمی گیریم

ایوب کلانتری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن گفت: با توجه به امتیازهایی که از دست داده بودیم نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز این بازی داشتیم و در واقع محکوم به برد بودیم. خدا را شکر که با تلاش بچه ها و درایت کادر فنی برنده شدیم تا شرایط نساجی در جدول بهتر شود.

وی در مورد گل سه امتیازی که برای تیمش به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: ما روی ضربات ایستگاهی تمرین کرده بودیم و توپ ریباند با ضربه من گل شد که این گل نتیجه زحمات بچه ها بود.

کلانتری راجع به مشکل نساجی برای انجام بازی های خانگی شرح داد: بدترین اتفاق برای ما این است که در قائمشهر بازی نمی کنیم، چون کمتر تیمی هواداران ما را دارد. غیبت آنها و همچنین بازی نکردن در قائمشهر برای ما تلخ و بسیار سخت است، ولی فعلاً باید با این شرایط کنار بیاییم. امیدوارم هر چه زودتر مسائل برطرف شود تا بتوانیم در قائمشهر و در ورزشگاه شهیدوطنی بازی کنیم.

هافبک تیم فوتبال نساجی درباره اینکه هدف آنها در فصل جاری قرار گرفتن در چه رتبه ای است، گفت: ما می خواهیم انجام فوتبال خوب همراه با کسب نتیجه را دنبال کنیم و باشگاه هم به خوبی از تیم حمایت می کند. امیدوارم در انتها لیگ جایگاهی به دست بیاوریم که در شأن تیم بزرگ نساجی باشد.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تیم بحران زده تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگی است و ما هرگز آنها را دست کم نخواهیم گرفت. بازی سختی در تبریز داریم، ولی قطعاً برای برد بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1788

به "کلانتری: غیبت هواداران و بازی نکردن در قائمشهر تلخ است، تراکتور را دست کم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: غیبت هواداران و بازی نکردن در قائمشهر تلخ است، تراکتور را دست کم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید