کریمی: درخشش مربیان جوان اتفاق خوبی در فوتبال ایران است، رحمتی با این همه فشار نتایج خوبی گرفت

به گزارش آفتاب صبا، امیرحسین کریمی هافبک تیم فوتبال شهر خودرو درخشش مربیان جوان در فوتبال ایران را اتفاقی خوب توصیف کرد.

کریمی: درخشش مربیان جوان اتفاق خوبی در فوتبال ایران است، رحمتی با این همه فشار نتایج خوبی گرفت

امیرحسین کریمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم پدیده در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: ما چند روز استراحت کردیم و حالا دوباره در مشهد تمرینات را دنبال می کنیم. البته این تعطیلی ها اصلاً خوب نیست و فرسایشی شدن لیگ باعث شده است تا کیفیت بازی ها اُفت کند. من معتقدم که سازمان لیگ می توانست بازی ها را برگزار کند، چون خیلی از تیم ها تعداد نفرات ملی پوش شان به سه نفر هم نمی رسد و بعضی از تیم ها اصلاً ملی پوش نداشتند. به عنوان مثال این امکان وجود داشت که بازی عقب افتاده ما برابر استقلال برگزار گردد.

وی در خصوص عملکرد تیمش در فصل جاری توضیح داد: پدیده سال جاری با جدایی 12، 13 بازیکن روبرو شد، اتفاقی که ممکن است به هر تیمی آسیب بزند. از طرفی تیم ما در نیم فصل اول با مسائل اقتصادی هم روبرو بود و بحث مالکیت باشگاه هم روی تمرکز کادر فنی و بازیکنان تأثیر گذاشت. با تمامی این مسائل، تیم ما عملکرد بدی در لیگ سال جاری نداشته است و می توانیم در ادامه لیگ به رتبه های بالاتر هم برویم.

کریمی با تمجید از سیدمهدی رحمتی گفت: رحمتی در اولین سال مربیگری اش عملکرد خوبی داشت. آقامهدی جدا از مسائل فنی باید مسائل اقتصادی و خیلی از مسائل دیگر را هم حل می کرد و به قول خودش در 20 سالی که فوتبال بازی کرد، اندازه سال جاری تحت فشار قرار نداشت. این مربی با این همه فشاری که روی او وجود داشت، نتایج خوبی گرفت. خوشبختانه مربیان جوان در فوتبال ما عملکرد خوبی داشته اند و درخشش آنها اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است.

هافبک تیم فوتبال پدیده در ارتباط با عملکرد خودش در این فصل گفت: سال جاری برای من سال خوبی بود و امیدوارم کادر فنی و طرفداران هم از عملکردم راضی باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1469

به "کریمی: درخشش مربیان جوان اتفاق خوبی در فوتبال ایران است، رحمتی با این همه فشار نتایج خوبی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: درخشش مربیان جوان اتفاق خوبی در فوتبال ایران است، رحمتی با این همه فشار نتایج خوبی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید