کافه های تبریز ، با 15 مورد از برترین کافه های تبریز آشنا شوید

به گزارش آفتاب صبا، امروز قصد داریم تا سری به شهر زیبای تبریز بزنیم. شهری زیبا که سالیان سال آن را به عنوان مرکز ایران می شناختند. شهری که هنوز هم یکی از قطب های بزرگ مالی ایران به شمار میرود. تبریز شهری زیبا با جاذبه های طبیعی و تاریخی بی شمار است. شهری که همه ساله هزاران توریست داخلی و خارجی از آن تماشا می نمایند. چه ساکن تبریز باشید و چه مسافر این شهر هستید، شناخت برترین کافه های تبریز می تواند برای شما بسیار حائز اهمیت باشد. پس با ما همراه شوید تا برترین کافه های تبریز را به خوبی بشناسید.

کافه های تبریز ، با 15 مورد از برترین کافه های تبریز آشنا شوید

برترین کافه های تبریز را بشناسید

تبریز از نظر گستردگی، تفاوت بسیاری با تهران ندارد. این شهر جزء ابرشهرهای ایران به شمار میرود. تبریز علاوه بر جمعیت بومی خود، همه ساله میزبان جمعیت گردشگرانی از سراسر جهان نیز است. به همین دلیل کافه های و رستوران های متعددی در این شهر حضور دارند. همین مسئله باعث شد تا ما نیز فهرستی از برترین کافه های تبریز را در اختیار شما قرار دهیم. گفتنی است مهم ترین معیار برای انتخاب برترین کافه های تبریز ، نظرات مشتریان بوده. پس می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

داش کافه

داش کافه یکی از سرگرم نماینده ترین کافه های تبریز محسوب می گردد. این کافه فضایی دنج را برای انواع تفریح در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در فضای داش کافه امکان کشیدن سیگار نیز وجود دارد. پس اگر رابطه خوشی با بوی دود سیگار ندارید، بهتر است کافه ای دیگر را انتخاب کنید. در این کافه انواع بازی های رومیزی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به همین دلیل مشتریان در کنار یکدیگر تشکیل تیم و گروه می دهند و مشغول بازی های متعدد می شوند. یکی از مهم ترین تفریحاتی که در کافه می توانید تجربه کنید، کتاب خوانی است. به همین دلیل داش کافه کتابخانه ای نسبتاً مجهز را در اختیار مشتریان می گذارد. مشتریان می توانند به صورت رایگان از این کتاب ها استفاده نمایند. در طول روز که فضای این کافه خلوت تر است، می توانید با آرامش بیشتر از خواندن کتاب مدنظر خود لذت ببرید.

آدرس: تبریز، چهارراه شریعتی (شهناز)، مغازه های سنگی، ساختمان محقق ارومی، درب قرمز

شماره تماس: 09141000020

ساعت کار: 11صبح تا 11 شب

قهوه شنی کاویچ

معروف ترین منوی کافه کاویچ نیز از نام آن معین است. در این کافه می توانید انواع قهوه های شنی را سفارش دهید. در حقیقت سبک آماده سازی انواع نوشیدنی در این کافه بسیار خاص است. در کافه کاویچ بعضی قهوه ها با شن های داغ تهیه می شوند. در این روش تهیه قهوه، خبری از شعله و حرارت مستقیم نیست. پس قهوه بدون شوک حرارتی آماده خواهد شد. به همین دلیل طعم قهوه شنی با سایر قهوه ها، تفاوت دارد. علاوه بر قهوه شنی، در این کافه چای زغالی نیز سرو می گردد. سماور این کافه، یک سماور قدیمی زغالی است. اگر دلتان برای چای دمی زغالی تنگ شده، سری به کافه کاویچ بزنید. کافه کاویچ دارای شعب مختلف در تبریز است. همه این شعب نیز کیفیتی یکسان را ارائه می دهند.

آدرس: تبریز، ولیعصر، رودکی

شماره تماس: 989125062720

ساعت کار: 11صبح تا 11 شب

کافه بیرون بر فیل

پیش از آغاز باید بدانید که کافه فیل، به معنای فیل حیوان نیست. در حقیقت نام این کافه، Fill به معنای پرکردن است. منظور از کافه بیرون بر این نیست که امکان حضور در کافه وجود ندارد. در حقیقت فضای داخلی کافه فیل فضایی بسیار زیبا و تماشایی است. در طراحی داخلی این کافه، از سبک مدرن استفاده شده است. میز و جایگاه های کافه ظاهری خاص دارند و آن را منحصر به فرد می نمایند.

بعلاوه کافه فیل نورگریر مناسبی دارد. ضمناً امکان سیگار کشیدن در کافه فیل وجود ندارد. پس خبری از بوی سیگار در این کافه نیست. کافه فیل دارای بسته بندی خاصی است که قابلیت بیرون بر انواع نوشیدنی را نیز فراهم می نماید. به همین دلیل آن را با نام کافه بیرون بر فیل می شناسند. در این کافه باید حتماً طعم انواع نوشیدنی آن را بچشید. کافه فیل از ترکیباتی بی نظیر استفاده می نماید. به عنوان مثال می توانید شیر قهوه وانیلی قهوه فیل را سفارش دهید.

آدرس: تبریز، ولیعصر، تقاطع سعدی و اعتصامی

شماره تماس: 09338722433

ساعت کار: 10صبح تا 24 شب

کافه بومرنگ

کافه بومرنگ از جمله کافه های خانوادگی تبریز محسوب می گردد. این کافه ظاهری بسیاری زیبا و دوست داشتنی دارد. برخلاف بیشتر کافه ها، کافه بومرنگ داری نورپردازی مناسب است. به همین دلیل فضای آن دلباز و پرانرژی است. در این کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. پس فقط بوی خوش قهوه و انواع میوه به مشام می رسد. کافه بومرنگ ترکیبات فوق العاده ای از انواع بستنی، میوه یا نوشیدنی های مختلف به وجود می آورد. پس حتماً توصیه می کنیم طعم انواع نوشیدنی و بستنی های مختلف آن را بچشید. فضای داخلی این کافه به خوبی دیزاین شده است. میز و جایگاه های چوبی و دکوراسیون خلاقانه، ترکیبی مجذوب کننده را به وجود آورده است. در این کافه صبحانه، نهار و شام با منویی متنوع نیز سرو می گردد. پس می توانید روز خود را با آن تا شب سپری کنید.

آدرس: تبریز ولیعصر خیابان اعتصامی خیابان شهریار شمالی بعد از سومین کوچه سمت راست (کوچه نیکو) کافه بومرنگ

شماره تماس: 04133276054

ساعت کار: 10صبح تا 24 شب

کافه باران تبریز

کافه باران تبریز یکی از کافه های دنج این شهر به شمار میرود. این کافه فضایی دنج و عالی برای خلوت محبت آمیز را در اختیار شما قرار می دهد. در این کافه فاصله بین میزها به خوبی رعایت شده است. به این ترتیب مشتریان می توانند از حریم شخصی خود لذت ببرند. کافه باران از دکوراسیون ساده و شیک استفاده نموده است. در حقیقت می توان آن را پیرو طراحی مینیمافهرست دانست. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد. البته با در نظر گرفتن فضای بزرگ کافه، بوی سیگار آزاردهنده نخواهد بود. با وجود این بهتر است اگر اهل سیگار هستید، این کافه را انتخاب کنید. کافه باران منویی متنوع را ارائه می دهد. در این منو انواع نوشیدنی، دسر و غذاهای فرنگی شامل می شوند.

آدرس: ولیعصر. خیابان شهریار شمالی. روبروی کوچه جعفری اول

شماره تماس: 04133319993

ساعت کار: 9 الی 23

کافه پارادایس

کافه پارادایس یکی از شلوغ ترین کافه های تبریز محسوب می گردد. در میان کافه های تبریز ، کافه هایی که در نزدیکی میان ایل گلی قرار دارند، بیش از همه شلوغ هستند. این کافه نیز در فاصله بسیار کمی از ایل گلی واقع شده است. در سفر به تبریز، همیشه مسافران از ایل گلی تماشا می نمایند. به همین دلیل دورتادور میدان اصلی ایل گلی، چندین و چند کافه، رستوران و مغازه مختلف وجود دارد. انتخاب بین این کافه های می تواند کار سختی باشد. با توجه به نظرات مشتریان، کافه پارادایس یکی از برترین کافه های تبریز در نزدیکی ایل گلی است. این کافه فضایی دنج و نسبتاً کوچک دارد. با وجود این زمانی که در آن حضور دارید، ناخودآگاه احساسی راحتی خواهید کرد. منوی کافه پارادایس شاید چندان متنوع نباشد؛ اما کیفیت بسیار مناسبی دارد. بهتر است حتماً طعم قهوه همراه با کیک شکلاتی این کافه را بچشید.

آدرس: جاده ایل گلی، 300 متر پایین تر از میدان ایل گلی، روبروی بستنی شاد

شماره تماس: 04133826706

ساعت کار: همه روزه 9 تا 23

کافه کیوسک تبریز

کافه کیوسک یکی از کافه های لوکس تبریز محسوب می گردد. این کافه در جاده ائل گلی واقع شده است. معمولاً کافه های این محدوده، فضایی لوکس را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در دل این کافه، یک کیوسک تلفن قدیمی وجود دارد. علت نامگذاری این کافه نیز همین کیوسک است. برای ورود به این کافه، باید چند پله بالا بروید. پس اگر به علت مسائل زانو بالا رفتن از پله برای شما سخت است، باید کافه ای دیگر را انتخاب کنید.

کافه کیوسک همین موقعیت را مغتنم شمرده است. در جلوی درب ورودی کافه و در بخش پاگرد پله ها، یک میز قرار داده است. این میز با وجود ابعاد کوچک، بسیار باصفا است. به همین دلیل بعضی از مشتریان ثابت حتماً آن را انتخاب می نمایند. اگر قصد استعمال دخانیات را دارید، بهتر است این میز را انتخاب کنید. درباره منوی کافه نیز باید گفت که منویی نسبتاً متنوع را ارائه می دهد. در منوی کافه کیوسک می توانید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، فلکه خیام،35 متری سینا

شماره تماس: 33830524

ساعت کار: 8 الى23:30

کافه باقلوای لاله تک

باقلوا یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سوغات تبریز محسوب می گردد. پس دور از انتظار نیست که یک کافه باقلوا در فهرست برترین کافه های تبریز وجود داشته باشد. کافه باقلوای لاله تک یکی از برترین کافه قنادی های تبریز است. در این کافه باقلواهای اصل تبریز به صورت تازه مشتریان عرضه می گردد. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد. پس می توان فضای آن را فضایی خانوادگی دانست. کافه لاله، کافه ای کوچک است. به همین دلیل میزهای آن نیز نقلی و کوچک هستند. با وجود این مدیریت کافه، روی تمام میزها با گلربگ گل رز، نقش قلب را طراحی می نماید. او هر روز گل هایی تازه را به همین منظور خریداری می نماید. فضای داخلی کافه باقلوای لاله تک بسیار دوست داشتنی و پرانرژی است. در این کافه می توانید باقلوای پرشهد و تازه خود را با انواع چای، دمنوش و قهوه میل کنید.

آدرس: تبریز، بلوار بهارستان، بلوار بوستان

شماره تماس: 04133826706

ساعت کار: 8 الى23:30

کافه راما تبریز شعبه مرکزی

کافه راما یکی از کافه های لوکس تبریز است. این کافه جزء معروف ترین کافه های تبریز محسوب می گردد. راما چند شعبه متعدد نیز در تبریز دارد. امروز هم شعبه مرکزی این کافه را در فهرست برترین کافه های تبریز قرار می دهیم. فضای کافه راما فضایی بسیار بزرگ است. به همین دلیل میزها از یکدیگر فاصله مناسبی دارند. همین مسئله باعث می گردد تا مشتریان بیشتری جذب این کافه شوند. در کافه راما از انواع میز و جایگاه استفاده شده است. مشتریان می توانند میز و جایگاه های رسمی چوبی یا مبلمان راحتی را برای حضور خود انتخاب نمایند. کافه راما منویی نسبتاً متنوع را ارائه می دهد. در این منو می توانید انواع نوشیدنی، بستنی، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

آدرس: تبریز ، رشدیه ، هرم شیشه ای، مرکز خرید شیشه ای ، طبقه دوم

شماره تماس:

ساعت کار: 8 الى23:30

کافی شاپ پرند

کافه پرند را باید بی تردید جزء زیباترین کافه های تبریز دانست. این کافه طراحی دکوراسیون بسیار ساده ای دارد. در عین حال این طراحی بسیار شیک و مجذوب کننده است. در طراحی این کافه از میز و جایگاه های چوبی بسیار شیکی استفاده شده است. دیوارها، سقف و کف همگی یک رنگ هستند و یکنواختی بسیار شیکی را ایجاد نموده اند. پلان کلی کافه به شکل مستطیل است. یک ضلع این مستطیل تماماً پنجره دارد. به همین دلیل کافه پرند دارای نورگیر مناسبی است. در این کافه برخلاف کافه های دیگر، خبری از تاریکی و بوی سیگار نیست. فضای کافه پرند، فضایی کاملاً خانوادگی است. منوی این کافه نیز تنوع مناسبی دارد. در این منو می توانید انواع نوشیدنی، دسر، شیرینی، بستنی و غذاهای فرنگی را سفارش دهید. نحوه سرو انواع نوشیدنی و غذا در این کافه نیز بسیار مجذوب کننده است. تمامی سفارش ها با دیزاین خاصی به دست مشتری می رسند.

آدرس: تبریز، جاده قدیم باسمنج، 500 متر بعد از سه راهی خاوران، سمت راست، مجتمع پرند

شماره تماس: 09141158945

ساعت کار: 10 الى23:30

کافه گالری لوندویل

کافه گالری لوندویل همان طور که انتظار دارید، جزء کافه های هنری تبریز محسوب می گردد. این کافه ظاهری بسیار مجذوب کننده و تماشایی دارد. در این کافه از قرقره های سیم به جای میز و تنه درخت به جای جایگاه استفاده شده است. البته تمامی میز و جایگاه ها به این شکل نیستند. شما می توانید از میز و جایگاه های راحت نیز بهره ببرید. بر روی دیوارهای این کافه، چندین و چند اثر نقاشی به چشم می خورد. به همین دلیل است که آن را با نام کافه گالری می شناسند. در این کافه خبری از دود سیگار نیست. پس انتخابی مناسب برای قرارهای دونفره عاشقانه یا دورهمی های خانوادگی نیز محسوب می گردد. این کافه را می توان به نوعی کافه هنرمندان دانست. بسیاری از دانشجویان رشته هنر، تئاتر و سینما در این کافه قرارهای دیدار خود را برگزار می نمایند. منوی این کافه شاید چندان متنوع نباشد؛ اما کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

آدرس: تبریز، خیابان امام

شماره تماس:

ساعت کار: 10 الى23:30

کافه قنادی رکس

کافه قنادی رکس یکی از خوشمزه ترین کافه های تبریز محسوب می گردد! این کافه در حقیقت یک قنادی نسبتاً کوچک و بسیار شیک است. این قنادی مشتریان خود را به خوبی می شناسند. به همین دلیل فقط به میزان مصرف روز خود فراوری می نماید. به این طریق همیشه کیک و شیرینی های این قنادی تازه و خوشمزه هستند. شاید شما نیز بارها هوس شیرینی نموده باشید؛ اما به خاطر رژیم ترجیح می دهید یک جعبه شیرینی تهیه نکنید. در این مواقع می توانید سری به کافه قنادی رکس بزنید و فقط یک تکه کیک یا یک شیرینی کوچک را سفارش دهید. اینکه در یک محیط شیک و آرام روی جایگاه بنشینید و یک تکه شیرینی تازه را به همراه چای تازه دم میل کنید، واقعاً حس بسیار خوبی است که باید تجربه نمایید. ضمناً به یاد داشته باشید طعم باقلواهای این قنادی نیز بی نظیر است.

آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، لاله پارک

شماره تماس: 36700670

ساعت کار: 10 تا 23

کافه شش و بش

شش و بش نامی بسیار مجذوب کننده و زیبا برای یک کافه تبریزی است. اگر اهل بازی تخته نرد باشید، می دانید به ترکیب طاس 5 و 6، شش و بش نیز گفته می گردد. در این کافه نیز تخته نرد در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بعلاوه از طرف دیگر، شش و بش به معنای خوش وبش کردن نیز است. پس به هر طریق می توان نام این کافه را معنا کرد. کافه شش و بش فضایی بی نظیر و دوست داشتنی دارد. زمانی که وارد این کافه می شوید، تمام مسائل خود را فراموش خواهید کرد. این کافه دارای شیشه ای قدی بزرگ است. همین باعث می گردد تا در طول روز نورگیر مناسبی داشته باشد. از غروب نیز چراغ های داخل کافه روشن می شوند. نورپردازی این کافه بی نظیر است. در هر قسمت یک لامپ تزئینی به چشم می خورد. فضای کافه شش و بش بسیار شیک، زیبا و دوست داشتنی است. بعلاوه امکان سیگار کشیدن در این کافه وجود ندارد. پس خبری از بوی بد سیگار نیز در آن نیست.

آدرس: تبریز، شهرک رشدیه، ضلع غربی ساختمان کوهسار

شماره تماس: 36660605

ساعت کار: 10 تا 24

کافه آرمان

اگر در پی کافه ای آرام برای خلوت کردن یا استراحت هستید؛ کافه آرمان برای شما برترین گزینه خواهد بود. کافه آرمان فضایی نسبتاً کوچک دارد. در حقیقت شاید فقط یک میز درون محیط کافه قرار بگیرد. به همین دلیل کافه آرمان میز و جایگاه های خود را در پیاده روی کنار کافه قرار داده است. به لطف فضای باز کافه، مشتریان بسیاری به آن مراجعه می نمایند. بعلاوه کافه های آرمان بر اساس نظر مشتریان، طعمی عجیب و عالی دارد. در این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد؛ اما به لطف فضای باز، خبری از بوی بد در محیط کافه نیست. رفتار پرسنل این کافه نیز بسیار محترمانه و محبت آمیز است. به همین دلیل بسیاری از مشتریان آرمان را مشتریان ثابت تشکیل می دهند.

آدرس: تبریز، خیابان امام

شماره تماس: 09141158945

ساعت کار: 11 تا 24

کافه هنر

کافه هنر یکی از هنری ترین کافه های تبریز محسوب می گردد. این کافه ظاهری هنری، دوست داشتنی و زیبا دارد. این کافه یک کافه خودمونی مناسب پاتوق کردن است. پس اگر قصد دارید تا یک کافه را برای پاتوق با دوستان خود انتخاب کنید، کافه هنر برای شما برترین گزینه خواهد بود. کافه هنر دارای فضای سرپوشیده و فضای باز است. در فضای باز امکان سیگار کشیدن وجود دارد. پس به این شکل هم افراد سیگاری و افراد غیرسیگاری می توانند از این کافه لذت ببرند. منوی کافه هنر چندان متنوع نیست؛ اما عطر و طعم بی نظیری دارد. به گفته مشتریان، چیپس و پنیرهای این کافه بسیار بی نظیر است.

آدرس: تبریز، خیابان فردوس

شماره تماس: 35579095

ساعت کار: 11 تا 23

خب دوستان عزیز خبرنگاران ، نظر شما درباره فهرست برترین کافه های تبریز چیست؟ به نظر شما کدام کافه باید در این فهرست حضور داشته باشد که از قلم افتاده؟ آن را به ما معرفی کنید. آیا تا کنون تجربه حضور در هیچ یک از این کافه ها را داشته اید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. نباید فراموش کنید بی صبرانه منتظر تماشا نظرات شما عزیزان همراه هستیم.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1909

به "کافه های تبریز ، با 15 مورد از برترین کافه های تبریز آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های تبریز ، با 15 مورد از برترین کافه های تبریز آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید