چالش جدید سامسونگ؛ سری گلکسی بادز بیش از حد داغ می شوند

به گزارش آفتاب صبا، این طور که به نظر می رسد، داغ شدن گلکسی بادز و دو مدل بعد آن یعنی گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو به چالش جدیدی برای سامسونگ تبدیل شده است. به گزارش کاربران، استفاده از سری گلکسی بادز در محیط های گرم، باعث داغ شدن آن ها می شود. طوری که بوق هشدار آن ها به صدا در می آید.

چالش جدید سامسونگ؛ سری گلکسی بادز بیش از حد داغ می شوند

گویا مسائل سامسونگ تمامی ندارد. تقریبا دو روز پیش بود که بیش از 100 نفر از کاربران از مشکل بخار گرفتگی لنز دوربین گلکسی نوت 20 اولترا شکایت داشتند که سامسونگ علت آن را تغییر ناگهانی دما دانست. اما حالا به نظر می رسد ایربادز های این شرکت نیز یک مشکل عجیب دارد و آن هم این است که اگر در معرض دمای 32-37 درجه سانتی گراد قرار گیرند، بوق هشدار آن ها به نشانه گرمای بیش از حد فعال می شود.

یکی از کاربران در ردیت در رابطه با مشکل گلکسی بادز خود این طور نوشت:

یکی دیگر از کاربران در انجمن Galaxy Community در رابطه با گلکسی بادز پلاس خود نوشت:

شنیدن مداوم صدای بوق حین گوش دادن به موسیقی واقعا آزاردهنده است. البته که این مشکل تنها در شرایط خاص پیش می آید اما در واقع این یعنی کاربرانی که در محیط های گرم یا زیر نور آفتاب کار می کنند باید قید گلکسی بادزها را بزنند چون در غیر این صورت چیزی جز صدای بوق هشدار به گوششان نخواهد رسید.

از طرفی اگر دمای بالا واقعا باعث داغ شدن گلکسی بادز یا هر ایربادز دیگری شده و به آن صدمه بزند، می توان بوق زدن را نشانه خوبی در نظر گرفت. اما اینکه تا به امروز کاربران دیگر ایربادزها به وجود چنین مسئله ای اشاره نکردند کمی عجیب است. در حال حاضر نه می توان گفت شرکت های دیگر این موضوع را نادیده گرفتند و نه می توان گفت گلکسی بادزها حتما مشکل خاصی دارند.

متاسفأنه سامسونگ هنوز بیانیه ای در این رابطه منتشر نکرده و به نظر می رسد فعلا در حال بررسی شرایط است. در حال حاضر بسیاری ها این مشکل را گزارش داده اند و اگر برای سامسونگ وجود این مشکل اثبات شود، قطعا پاسخی در رابطه با آن خواهد داشت.

اگر شما عزیزان هم از این محصولات استفاده می کنید، آیا تا به امروز تجربه چنین مسئله ای را داشته اید؟

  • بررسی اولیه گلکسی بادز لایو؛ رقیب 170 دلاری ایرپادز پرو

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 978

به "چالش جدید سامسونگ؛ سری گلکسی بادز بیش از حد داغ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید سامسونگ؛ سری گلکسی بادز بیش از حد داغ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید