پشت پرده پیشنهاد به سولسشر چه کسی است؟

به گزارش آفتاب صبا، برای خیلی ها این سوال پیش آمده است که چه کسی و چرا با سرمربی سابق منچستر یونایتد برای جانشینی دراگان اسکوچیچ تماس گرفته است؟!

پشت پرده پیشنهاد به سولسشر چه کسی است؟

دیلی میل هم این خبر را تأیید کرد و نوشت: حضور اوله گنار سولسشر، مهاجم نروژی و اسبق شیاطین سرخ و همچنین سرمربی جوان و 49 ساله چند فصل اخیر منچستر یونایتد، در تیم ملی ایران منتفی است.

بنا بر نوشته این روزنامه، این مربی احتمال نزدیک شدن به ایرانی ها برای حضور به عنوان سرمربی بعدی رو نیمکت آن ها را رد کرده است.

همچنین فوت مرکادو به عنوان راوی این خبر، عصر امروز مدعی شد؛ سرمربی نروژی به مدیران فوتبال ایران پاسخ منفی داده است. این در حالی ست که فدراسیون فوتبال مدعی شد هیچ کس در ایران به این مربی چنین پیشنهادی نداده است.

شنیده شده یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که به زبان انگلیسی هم مسلط است، از طریق یکی از اقوام خود در انگلیس، سرمربی سابق منچستر یونایتد و مدیربرنامه هایش را پیدا کرده و چنین پیشنهادی به او داده است.

البته بسیار بعید به نظر می رسد ذخیره طلایی فرگوسن و سرمربی ناموفق و سابق منچستر یونایتد برای قبول هدایت تیم ملی ایران به تهران سفر کند!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1899

به "پشت پرده پیشنهاد به سولسشر چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده پیشنهاد به سولسشر چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید