ویژگی های یک قالیشویی معتبر

به گزارش آفتاب صبا، رپرتاژ آگهی - فرش و قالی از لوازمی هستند که در محیطی پر رفت و آمد و شلوغ قرار دارند. همین امر باعث ایجاد آلودگی و کثیفی در آن ها می گردد. با توجه به محل قرارگیری و در دسترس بودن قالی و فرش، ماندگاری آلودگی و گرد و غبار بر روی آن ها سبب بروز بیماری در افراد می گردد. به همین دلیل شست وشو و تمیزی آن امری مهم در زندگی به شمار می رود. برخی از افراد به دلیل مشغله زیاد و نداشتن وقت و زمان کافی برای انجام این کار از قالیشویی ها کمک می گیرند. انتخاب قالیشویی معتبر، اولین و در عین حال مهم ترین کاری است که قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید. یک قالیشویی، اگر بخواد به جایگاه بهترین قالیشویی برسد، باید دارایی ویژگی ها و مزایایی باشد تا شما بتوانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر قالی و فرش مورد نظر خود را به آن ها بسپارید. در این مقاله تلاش کردیم تا نکات و ویژگی های یک قالیشویی خوب و معیارهای انتخاب بهترین قالیشویی را در اختیار شما قرار دهیم. شما با مطالعه این محتوا و به کارگیری آن می توانید بهترین قالیشویی را انتخاب نمایید.

ویژگی های یک قالیشویی معتبر

ویژگی های یک قالیشویی معتبر

یک قالیشویی خوب و معتبر باید دارای ویژگی ها و معیارهای خاصی باشد تا به عنوان بهترین قالیشویی شناخته گردد. از ویژگی های یک قالیشویی خوب می توان به قیمت منصفانه، حمل و نقل سریع و به موقع، انجام خدمات گوناگون و مختلف، انجام شست وشوی حرفه ای، استفاده از مواد شوینده مرغوب و مناسب و انجام عملیات خشکشویی به بهترین نحو ممکن و همچنین مشتری مداری اشاره نمود. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

قیمت منصفانه

اولین و مهم ترین ویژگی یکی قالیشویی خوب را می توان قیمت منصفانه آن در نظر گرفت. معمولاً قیمت شرکت های قالیشویی را صنف های قالیشویی مشخص می نمایند، اما برخی از قالیشویی های سودجو با افزایش قیمت ها سعی در جمع آوری سود بیشتر برای خود دارند. بهترین قالیشویی، قالیشویی است که مطابق با قوانین صنف رفتار نموده و قیمتی عادلانه برای مشتریان خود در نظر بگیرد.

ارائه فاکتور رسمی

قالیشویی ها وظیفه دارند تا در زمان گرفتن قالی و فرش ها در درب منزل، فاکتوری رسمی به همراه مهر و امضا به فرد تحویل دهند. در این فاکتور ویژگی های قالی یا فرش، خدمات مورد نظر برای قالی یا فرش، قیمت و هزینه حمل و نقل و انجام خدماتی که قرار است ارائه گردد و جمع کل تمام این عملیات ذکر شده است. ارائه این فاکتور به آن جهت است که فرد در جریان هزینه کل قرار گیرد و در سرانجام هیچ هزینه ای اضافه بر آن پرداخت نکند.

حمل و نقل سریع و به موقع

بهترین قالیشویی، قالیشویی است که کار حمل و نقل قالی ها و فرش ها را در کم ترین زمان و سریع ترین زمان انجام دهد و برای گرفتن و تحویل قالی ها و فرش ها بدقولی نکند. این امر سبب اعتماد مردم به قالیشویی می گردد.

انجام خدمات مختلف و گوناگون

یکی دیگر از ملاک ها و ویژگی های یک قالیشویی خوب انجام خدمات مختلف در قالیشویی است. این ویژگی این امکان را به فرد می دهد تا در صورت نیاز علاوه بر شست وشو و تمیز کردن قالی یا فرش خود خدمات دیگری نظیر رفوگری، لکه گیری، بازسازی فرش های آب دیده، اصلاح نخ ها و اعلاء شویی و … نیز بهره مند گردد. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ارائه شده علاوه بر شست وشو خود دارای هزینه هایی جداگانه می باشند و در صورت درخواست مشتری و رضایت وی برای او اجرا خواهد شد.

شست وشوی حرفه ای و استفاده از نیروی کار حرفه ای و با سابقه

یکی دیگر از ویژگی ها و معیارهای یک قالیشویی خوب که شاید مهم ترین و اصلی ترین آن نیز به شمار می رود، شست وشوی حرفه ای قالی ها و فرش ها است. برخی از قالیشویی ها با استفاده از دستگاه های قدیمی و نیروی کار غیر حرفه ای و تازه کار به شست وشوی فرش و قالی اقدام می نمایند. این امر ممکن است سبب آسیب وارد شدن به قالی و فرش گردد و به طور کامل آن را تمیز نکند. قالیشویی نوین یکی از قالیشویی های معتبر است که با به کارگیری افراد ماهر و مجرب و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها اقدام به ارائه خدمات قالیشویی نموده است. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده و اطمینان خاطر قالی و فرش خود را به کارشناسان و متخصصین این شرکت بسپارید.

استفاده از مواد شوینده مرغوب و مناسب

بهترین قالیشویی، قالیشویی است که از مواد شوینده مناسب و مرغوبی برای شست وشوی قالی ها و فرش ها استفاده می نماید. این امر سبب می گردد تا به کیفیت و بافت فرش یا قالی آسیبی وارد نگردد. استفاده از مواد شوینده نامناسب و نامرغوب سبب خرابی و آسیب به فرش شده و در دراز مدت آن را از بین می برد.

انجام عملیات خشکشویی قالی و فرش

یکی دیگر از ویژگی های یک قالیشویی خوب، انجام عملیات خشکشویی می باشد. پس از شست وشوی قالی ها و فرش ها، خشک کردن آن ها بسیار مهم است. برخی از قالیشویی ها به دلیل نداشتن مهارت و تخصص کافی این کار را غیر حرفه ای انجام می دهند. به عنوان مثال برای خشک کردن قالی و فرش آن را بیش از اندازه در معرض آفتاب و نور خورشید قرار می دهند که این امر سبب رنگ پریدگی قالی یا فرش می گردد. یا در موارد دیگر به دلیل عدم آشنایی با خشک کن های قالیشویی و استفاده اشتباه از آن موجب آسیب وارد شدن به بافت قالی و فرش می گردد.

مشتری مداری در بهترین قالیشویی

یکی دیگر از ویژگی ها و معیارهای انتخاب بهترین قالیشویی را می توان مشتری مداری قالیشویی بیان نمود. مشتری مداری به آن معنا است که قالیشویی شرایط و خواسته های شخص را به خوبی بشناسد و درک کند تا بتواند به راحتی آن را برای مشتری به ثمر برساند. همچنین از موارد دیگر مشتری مداری می توان به تضمینی بودن کار و به موقع تحویل دادن اشاره نمود.

جمع بندی نهایی

برای این که یک قالیشویی خوب و معتبر انتخاب کنید باید ویژگی های مرتبط با بهترین قالیشویی را بدانید. یک قالیشویی خوب باید حمل و نقل قالی ها و فرش ها را در کمترین زمان انجام دهد، خدمات مختلفی نظیر شست وشو، رفوگری، لکه گیری، بازسازی و … را با بلاترین کیفیت ارائه دهد. قیمتی منصفانه و خوب داشته باشد و کار خود را به صورت حرفه ای انجام داده و از مواد شوینده مرغوب و خوبی استفاده نماید. قالیشویی نوین یک قالیشویی معتبر و شناخته شده در تهران است که دارای نمایندگی های مختلفی نیز می باشد. این شرکت با به کارگیری نیروی کار ماهر و متخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به ارائه انواع خدمات به مشتریان خود نموده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها با کارشناسان این شرکت خدماتی تماس حاصل فرمایید و یا به سایت قالیشویی نوین به آدرس https://ghalishoienovin.com/ مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1803

به "ویژگی های یک قالیشویی معتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های یک قالیشویی معتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید