احتیاج فوری موزه های مستقل اسکاتلند به حمایت دولت

به گزارش آفتاب صبا، این موزه ها و گالری های مستقل با 4 میلیون پوند از 10.7 میلیون پوند یاری هزینه دولتی، صندوق بازیابی و تاب آوری اضطراری در شرایط بحران را راه اندازی کردند تا از این طریق بتوانند به 116 مجموعه مستقل اسکاتلند یاری نموده و به احیای آن ها بپردازند. در حال حاضر این موزه ها و گالری های مستقل دچار کمبود اقتصادی شده اند و به دلیل پاندمی کرونا که باعث تعطیلی این مجموعه های فرهنگی شده، آسیب جدی دیده اند.

احتیاج فوری موزه های مستقل اسکاتلند به حمایت دولت

از این رو یاری مالی 10.7 میلیون پوندی دولت آن طور که باید نمی تواند به احیای آن ها یاری کند و مدت زمان کوتاهی می تواند برنامه های آن ها را پیش ببرد. تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا این موزه های مستقل مجدد درخواست یاری فوری خود را از دولت اسکاتلند ارائه دهند و اینبار دلایل محکم تری برای این کمبود بودجه های خود بیاورند.

هم اکنون صندوق بازیابی و تاب آوری اضطراری در شرایط بحران اسکاتلند تمام موزه ها و گالری های مستقل این کشور را تحت حمایت و پشتیبانی قرار داده و البته دولت هم آن را زیرنظر دارد. بنابراین واضح و مبرهن است که این صندوق برای حمایت از تمام گالری و موزه های مستقل احتیاج به یاری و پشتیبانی بیشتر دولت اسکاتلند دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت.

آخرین تحقیق در این صنعت که توسط موزه ها و گالری های اسکاتلند اجرا شده نشان داد، 46 درصد از مجموعه های این بخش تا سال 2021 میلادی بسته خواهند تنها 28 درصد از این موزه ها و گالری های مستقل می توانند در شرایط پایدار مالی باقی بمانند.

به همین دلیل احتیاج یاری فوری دولت به این مجموعه های مستقل بیش از هر زمان دیگری احساس می گردد که دولت اسکاتلند نباید آن را نادیده بگیرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1142

به "احتیاج فوری موزه های مستقل اسکاتلند به حمایت دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج فوری موزه های مستقل اسکاتلند به حمایت دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید