تور ارزان آلمان: نمایشگاه گردشگری ITB 2016: روز چهارم، گرمی نمایشگاه در هوای سرد برلین

به گزارش آفتاب صبا، دیروز چهارمین روز نمایشگاه ITB 2016 در حالی برگزار گردید که بازدید برای عموم آزاد شده بود. نکته جالب استقبال جوانان از این نمایشگاه بود که به غرفه های مختلف سرک می کشیدند تا برنامه سفر آینده خود را معین نمایند. در ادامه با گزارش اختصاصی خبرنگاران از روز چهارم این نمایشگاه همراه ما باشید.

تور ارزان آلمان: نمایشگاه گردشگری ITB 2016: روز چهارم، گرمی نمایشگاه در هوای سرد برلین

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در روز چهارم نمایشگاه سال جاری نیز همچنان هوا ابری بود و حتی شب قبل از آن نیز در برلین کمی برف بایرید و هوا سردتر شد. اما سرمای هوا نتوانست گرمی و رونق نمایشگاه را کم کند. در روز چهارم بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد بود و بسیاری از مردم خصوصا جوانان برای تماشا غرفه های نمایشگاه آمده بودند.

در همان ساعات ابتدایی روز بسیاری از مردم وارد سالن ها شدند تا با کشورهای مختلف آشنا شده و مقصد بعدی خود برای سفر را انتخاب نمایند.

در روز چهارم در سالن ها موسیقی و پایکوبی های محلی به نمایش گذاشته شده بود و برنامه های شاد و متنوع که نمایانگر فرهنگ های مختلف بودند بر جذابیت نمایشگاه افزوده بود. مردم هم برای بازدید از این برنامه ها برنامه ریزی می کردند و زمان برگزاری هر یک از مراسم را می پرسیدند تا در آنها شرکت نمایند.

در سالن ایران موسیقی سنتی اجرا می شد که توجه بسیاری از بازدیدنمایندگان را به خود جلب نموده بود. البته با توجه به این که در ایام فاطمیه هستیم بیشتر موسیقی نواحی ایران نواخته می شد.

شرکت ایوار نیز به روال گذشته سعی بر این داشت که با ارائه توضیحات جامع به بازدیدنمایندگان نظر آنها را برای سفر به ایران و بازدید از جاذبه های توریستی فوق العاده آن جلب کند.

امروز روز پایانی نمایشگاه ITB 2016 برلین است. لطفا نظرات خود را درباره این نمایشگاه با ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1785

به "تور ارزان آلمان: نمایشگاه گردشگری ITB 2016: روز چهارم، گرمی نمایشگاه در هوای سرد برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: نمایشگاه گردشگری ITB 2016: روز چهارم، گرمی نمایشگاه در هوای سرد برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید