مودم جیبی ZTE با دو سیم کارت و وای فای 6 اما قیمت 14 دلار معرفی گردید

به گزارش آفتاب صبا، شرکت ZTE از جدیدتری مودم جیبی و قابل حمل خود به نام ZTE U10L رونمایی کرد. این مودم که فقط 14 دلار قیمت دارد؛ از وای فای 6 و دو سیم کارت پشتیبانی می نماید.

مودم جیبی ZTE با دو سیم کارت و وای فای 6 اما قیمت 14 دلار معرفی گردید

مودم جیبی U10L در حالی منتشر شد که چندی پیش هم این شرکت مودم قابل حمل U10S Pro را با باتری پر ظرفیت 10 ساعته عرضه نموده بود.

به گزارش سایت ، مودم ZTE U10L با قیمت 99 یوان (14 دلار) از امروز در سایت های خرده فروشی چین از جمله JD.com برای خرید آماده است.

مودم جیبی با دو سیم کارت

بزرگ ترین ویژگی مودم ZTE U10L تازه معرفی شده، پشتیبانی از دو سیم کارت است.

در چین، این مودم با سیم کارت های China Mobile و China Telecom و بسته اینترنت اولیه عرضه می گردد ولی خوب در سایر کشورها، خود کاربر می تواند دو سیم کارت از دو اپراتور روی این مودم مسافرتی بیندازید و دیگر نیازی به تعویض سیم کارت ها نباشد.

در جهان، مودم های دو سیم کارته زیادی نداریم و صرفا چند مودم مانند یا می شناسیم اما کاربران ایرانی شدیدا این ویژگی را دوست دارند.

چون، معمولا به علت کیفیت بد اینترنت و مسائل آنتن دهی و اختلالات زیاد، همه ما چندین سیم کارت داریم و دائم باید یک سیم کارت را از روی مودم درآورده و سیم کارت بعدی را جایگزین کنیم و بعد در نقطه دیگری، عکس این اتفاق انجام گردد.

مشخصات مودم ZTE U10L

هنوز مشخصات کامل و همراه با جزئیات دقیقی از این مودم منتشر نشده است.

فقط می دانیم یک چیپ ست از خود شرکت ZTE روی مودم جیبی U10L نصب شده که به ادعای خود این شرکت، مصرف انرژی پایین و کارایی بالایی دارد و می تواند تجربه اینترنتی روان تری ارائه کند.

بعلاوه، گفته شده این مودم از وای فای 6 پشتیبانی می نماید ولی جالب است که سرعت آن حداکثر 287 مگابیت عنوان شده است. معمولا سرعت هر فرکانس وای فای 6 بیشتر از این مقدارها است.

حداکثر 16 دستگاه می توانند همزمان به وای فای مودم وصل شوند و یک باتری 2 هزار میلی آمپر ساعتی نیز روی آن هست که ZTE می گوید می تواند تا 8 ساعت با یک بار شارژ، دوام بیاورد.

مقدار مودم U10L حدود 108 در 59.8 در 16.6 میلی متر عنوان شده و به نظر می رسد یک مودم 4G LTE از رده LTE Cat 6 باشد.

با مشخصاتی که عنوان شده و همین طور قیمت 14 دلاری، اصلا مودم جیبی رده بالا و پرچم دار که هیچ، حتی میان رده هم نیست و صرفا یک مودم مسافرتی برای دسترسی به هات اسپات اختصاصی است.

بعضی اوقات خرید یک گوشی بهتر از مودم جیبی این چنینی است و مزایای بیشتری به شما می دهد:

منبع: شبکه چی
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 2106

به "مودم جیبی ZTE با دو سیم کارت و وای فای 6 اما قیمت 14 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مودم جیبی ZTE با دو سیم کارت و وای فای 6 اما قیمت 14 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید