مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید فشار ایالات متحده علیه هواوی تا رندرهای گوشی P40 هواوی

به گزارش آفتاب صبا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید فشار ایالات متحده علیه هواوی تا رندرهای گوشی P40 هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دولت ایالات متحده میخواهد فشارهای خود علیه هواوی را تشدید کند. این در حالی است که بسیاری از کاربران هواوی امیدوار بودند در سال جدید شاهد کاهش فشارها بر این شرکت چینی باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک گزارش جدید نشان می دهد که اپل در سال 2019 در بازار هدستهای بیسیم واقعا مسلط بود و این در حالی است که سامسونگ در صندلی پایینتری واقع شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سونی پایان سکوت خود را شکست و تاریخ دقیق ورود گوشی های جدید خود به بازار را 24 فوریه برابر با 5 اسفندماه اعلام نموده است. درواقع اعلان جدید سونی نشان می دهد که تلفن های هوشمند بعدی اکسپریا چه ویژگی هایی خواهند داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نخستین رندرهای هواوی P40 به طرز ناامید کننده ای ناواضح بودند، اکنون رندر جدیدی که منتشر شده اند نشان می دهند که این گوشی جدید دارای دوربین سه گانه پشتی است که در یک برجستگی مستطیلی در گوشه بالا و سمت چپ قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه شماره گیری تلفن شخصی گوگل به زودی می تواند یک ویژگی ضبط تماس داخلی داشته باشد. این کشف در کد منبع جدیدترین نسخه برنامه تلفن برای پیکسل 4 پیدا شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 506

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید فشار ایالات متحده علیه هواوی تا رندرهای گوشی P40 هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تشدید فشار ایالات متحده علیه هواوی تا رندرهای گوشی P40 هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید