تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل 4 ستاره بی در سنگاپور

به گزارش آفتاب صبا، هتل بی سنگاپور | Bay Hotel سنگاپور

این هتل از ایستگاه هاربرفرانت سنگاپور تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد و جاذبه هایی نظیر جزیره سنتوزا و یونیورسال استودیو با 20 دقیقه پیاده روی در دسترس شما هستند. این هتل اتاق های شیک با امکانات بسیار خوبی دارد و استخر روباز آن حسابی شما را سرحال می آورد. در ادامه با خبرنگاران باشید تا هتل بی سنگاپور Bay Hotel سنگاپور را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی آن و فاصله هتل با جاذبه های مختلف شهر سنگاپور بیان کنیم.

تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل 4 ستاره بی در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل بی سنگاپور

بخش پذیرش هتل خدمات متفاوتی فراهم نموده و ارزتان را می توانید در اینجا تبدیل کنید. یک راهنمای گردشگی جوابگوی شما خواهد بود و کارمندان میز پذیرش 24 ساعته کار می نمایند. پارکینگ هتل با پرداخت هزینه مجزایی قابل استفاده است که نیازی به رزرو قبلی ندارید. امکاناتی مخصوص افراد ناتوان و کم توان در این هتل تدارک دیده شده است. سیگار کشیدن به جز در بخش مخصوص، در دیگر محوطه های هتل ممنوع است.

سرویس شست و شوی هتل شامل اتوشویی و خشکشویی است که با هزینه جداگانه صورت می گیرد. اینترنت وای فای در تمام محوطه های هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان خواهد بود. دستگاه فکس و فتوکپی و بعلاوه اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس نیز برای مهمانان تهیه شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

کارکنان هتل به زبان های چینی، مالایی و انگیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل بی سنگاپور

در این هتل استخر شنایی تدارک دیده شده است که فضای بسیار دلنشینی در کنار درختان دارد. باشگاه بدنسازی را نیز از دیگر امکانات موجود می توان نام برد. رستوران های گوناگونی نیز در هتل وجود دارند که در ادامه آن ها را نام می بریم:

  • رستوران روما راسا (Rumah Rasa): این رستوران غذاهای اندونزیایی سرو می نماید و برای تمام وعده ها باز است. اگر آب و هوا مساعد باشد، می توانید غذایتان را در فضای باز میل کنید.
  • رستوران روما راسا بوفه باز: این رستوران به صورت بوفه باز غذاهایش را سرو می نماید و برای صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شماست.
  • کافه پراپلر روفتاپ (Propeller Rooftop): این کافه در پشت بام هتل واقع شده و غذاهای بین المللی و محلی سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

در هتل بی سنگاپور، سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته انجام می گردد و روزنامه رایگان برای شما قرار داده خواهد شد. اگر از تلفن اتاق به خطوط داخلی تماس بگیرید، رایگان خواهد بود. به وسیله تلویزیون موجود می توانید شبکه های کابلی را دیدن نمایید. اتاق ها همگی تهویهه مطبوع دارند، پرده هایشان از نوع ضخیم یا Blackout هستند و بعلاوه نظافت هر روز انجام می گردد.

یخچال، بطری های آب رایگان، اتو و میز اتو، سشوار و گاوصندوق دیجیتالی از دیگر امکانات هستند. در سرویس بهداشتی و حمام خصوصی می توانید همه نوع لوازم آرایشی-بهداشتی مورد نیازتان را بیابید و دوشی که در اینجا کار شده، به سبک بارانی می باشد.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق بیزینس کویین: این اتاق ها 23 متری هستند و یک تخت دونفره کویین در آن ها موجود است.
  • اتاق دولوکس تریپل: این اتاق ها که 26 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره در خود جای داده اند.
  • اتاق دولوکس دبل یا تویین: این اتاق ها 23 متری هستند و دارای دو تخت تک نفره یا یک تخت دونفره کینگ هستند.
  • سوئیت: 35 متر مربع هستند و یک تخت دونفره دارند.
  • اتاق استاندارد تویین: این اتاق ها 15 متر مربع مساحت دارند و دارای دو تخت تک نفره هستند.
  • اتاق بیزینس تویین: مساحت آن ها 25 متر مربع است و دو تخت تک نفره دارند.

فاصله هتل تا جاذبه های سنگاپور

  • استودیو یونیورسال سنگاپور: تا این استودیو 1.4 کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی 6 دقیقه ای می رسید. پیاده 20 دقیقه راه دارید.
  • : 3 کیلومتر تا هتل شما فاصله دارد که با تاکسی 7 دقیقه و با اتوبوس 22 دقیقه بعد خواهید رسید.
  • اسکله های کلارک و رابرتسون: این اسکله ها 4 کیلومتر از شما دورتر هستند که تاکسی 10 دقیقه ای شما را می رساند. 11 10 دقیقه ای و مترو 24 دقیقه ای به اینجا می رسد.
  • کلیسای سنت اندرو: تا این کلیسا 4.5 کیلومتر فاصله دارید که می توانید تا آنجا 10 دقیقه تاکسی سواری کنید. اتوبوس حدودا 22 دقیقه و مترو 28 دقیقه بعد شما را می رساند.
  • موزه ملی سنگاپور: از شما 4.5 کیلومتر فاصله دارد که بعد از 26 دقیقه مترو سواری می رسید. به وسیله تاکسی 12 دقیقه در راه خواهید بود.
  • رافلز سیتی: مسافت این جاذبه تا شما 4.5 کیلومتر است که با تاکسی 14 دقیقه ای به آنجا دسترسی پیدا خواهید کرد. اتوبوس شما را 23 دقیقه بعد می رساند.
  • : این موزه تا شما 4.6 کیلومتر فاصله دارد با 13 دقیقه تاکسی سواری آن را خواهید دید. اتوبوس 24 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید سانتک سیتی: 8 کیلومتر مسافت آن را می توانید با تاکسی 11 دقیقه ای طی کنید. اتوبوس 30 ساعته و مترو نیز طی همین میزان زمان شما را می رساند.
  • چرخ و فلک سنگاپور فلایر: تا شما 5.5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 12 دقیقه و با اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید.
  • : این مسجد از شما 6 کیلومتر دورتر است که به وسیله تاکسی تا آنجا 18 دقیقه طول می کشد. مترو شما را 30 دقیقه ای و اتوبوس 26 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید مصطفی سنتر: 6 کیلومتر از شما دورتر است که تاکسی بعد از 20 دقیقه شما را خواهد رساند. با مترو 30 دقیقه بعد و با اتوبوس 35 دقیقه ای می رسید.
  • : 2 کیلومتر از شما دورتر می باشد که با تاکسی باید 18 دقیقه را در نظر بگیرید. ترکیب مترو و اتوبوس حدودا 1 ساعت و 5 دقیقه زمانی خواهد برد.

موقعیت هتل بی سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 098828، خیابان تلوک بلانگا

50 Telok Blangah Road, 098828 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1749

به "تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل 4 ستاره بی در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل 4 ستاره بی در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید