معرفی ساحل اورکی ، ساحل سحرآمیز گرجستان

به گزارش آفتاب صبا، کشور گرجستان در بخش غربی با دریای سیاه همسایه است . به سبب این ویژگی در امتداد غربی گرجستان سواحلی جذاب و دیدنی وجود دارد که بازدید از آن ها برای گردشگران خالی از لطف نخواهد بود . بعضی از سواحل گرجستان به سبب ویژگی های خاص به شهرتی جهانی دست یافته اند که ساحل اورکی Ureki Beach Georgia ، ساحل سحرآمیز گرجستان یکی از معروف ترین آن هاست . ساحل اورکی با داشتن شن ها و خاک های ساحلی شفابخش از دیرباز تا کنون مورد توجه گرجی ها و گردشگران تور گرجستان بوده است . ساحل سحرآمیز که از برترین جاذبه های گرجستان به شمار می اید در فاصله 60 کیلومتری شمال بندر باتومی واقع شده و تا بندر پوتی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . هر ساله گردشگران زیادی به منظور استفاده از خاصیت درمانی خاک های ساحلی اورکی به این منطقه سفر می نمایند .

معرفی ساحل اورکی ، ساحل سحرآمیز گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

ویژگی های ساحل سحرآمیز گرجستان

ساحل اورکی یا ساحل سحرآمیز باتومی ترکیب رنگ جالبی داشته و در برخی نقاط از رنگ قهوه ای و در برخی نقاط از رنگ خاکستری برخوردار می باشد . از دوران خیلی قدیم گرجی ها اعتقاد داشتند که خاک این منطقه خاصیت شفابخشی و درمانی داشته و استفاده از آن برای بهبود و حتی پیشگیری از انواع بیماری ها موثر می باشد . بنا بر این اعتقاد در گذشته ها نیز هر ساله افراد زیادی به این منطقه سفر کرده و بدن خود را در زیر خاک های ساحلی منطقه اورکی قرار می دادند . در قرن نوزدهم میلادی بود که دانشمندان با انجام تحقیقات بر روی این منطقه دریافتند که خاک ها و شن های ساحل اورکی گرجستان خاصیت مغناطیسی دارند که این خاصیت برای بدن بسیار مفید می باشد .

بنا بر تحقیقات دانشمندان ، میدان مغناطیسی خاک های ساحل سحرآمیز گرجستان تاثیر مثبت بر روی ارگانیسم بدن و پوست داشته و باعث افزایش مقاومت بدن در برابر ابتلا به انواع بیماری ها می شود . ساحل اورکی به عنوان یکی از بهترین سواحل باتومی و از تفریحگاههای گرجستان یکی از دو نقطه موجود در زمین است که خاکش دارای این ویژگی و خاصیت فوق العاده می باشد . تاثیر شن های ساحل مغناطیسی اورکی گرجستان در جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های قلبی ، عروقی ، عصبی و مفصلی موجب شده این ساحل در بیشتر ایام سال مملو از گردشگر و توریست باشد . به گردشگرانی که با تور باتومی به این شهر ساحلی سفر می نمایند پیشنهاد می شود از ساحل زیبای سحر آمیز گرجستان دیدن نمایند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 623

به "معرفی ساحل اورکی ، ساحل سحرآمیز گرجستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی ساحل اورکی ، ساحل سحرآمیز گرجستان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ساحل اورکی ، ساحل سحرآمیز گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید