تفریح در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

به گزارش آفتاب صبا، بعد از امکانپذیر شدن ورود ایرانیان به خاک گرجستان بدون طی مراحل اخذ ویزا ، روز به روز بر تعداد متقاضیان شرکت در تور گرجستان افزوده می شود . در این کشور اوراسیایی مجموعه های تفریحی متعددی وجود دارد که پارک آبی جینو پارادایس تفلیس یکی از محبوب ترین آن هاست . این مجموعه به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی گرجستان قیمت نسبتا خوبی داشته و با بخش های مختلف مکان مناسبی برای تفریح بچه ها و بزرگسالان می باشد . به گردشگران تور تفلیس پیشنهاد می شود تفریح در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس را از دست ندهند .

تفریح در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

درباره مجموعه تفریحی جینو پارادایس تفلیس گرجستان

جینو پارادایس تفلیس Gino Paradise Tbilisi یک مجموعه چند منظوره است که یک پارک آبی عظیم و منحصر به فرد ، مرکز اسپا و سلامت ، اتاق تناسب اندام و فودکورت را ترکیب نموده است . این مجموعه که در نزدیکی دریاچه عظیم تفلیس واقع شده امروزه به یکی از محبوب ترین تفریحات تفلیس تبدیل شده و بازدیدنماینده بسیاری دارد . جینو پارادایس در تفلیس چهار فصل بوده و گردشگران تور تفلیس هر زمان که به این شهر سفر نمایند می توانند از تفریحات و خدمات آن بهره ببرند .

Gino Paradise در تفلیس گرجستان در مدت زمانی دو ساله و صرف هزینه ای بالغ بر 19 مییون یورو ساخته شده و در سال 2012 به بهره برداری رسیده است . جینو پارادایس زمینی به وسعت 22 هکتار را به خود اختصاص داده و دارای بخش هایی چون پارک آبی ، رستوران ، ماساژ ، سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی با دو اتاق پیلاتس ، ایروبیک و دستگاه های ورزشی ، سالنی برای برگزاری مراسم و هتل دینو می باشد .

درباره پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

پارک آبی تفلیس یکی از بهترین و عظیمترین پارک های آبی اروپای شرقی است . واتر پارک جینو پارادایس تفلیس برای تمام گروه های سنی مناسب بوده و تفریحات و سرگرمی های متنوعی برای گردشگران تور تفلیس و بومیان منطقه آماده نموده است . شما با مراجعه به این پارک عظیم می توانید لحظاتی مملو از هیجان ، نشاط و سرزندگی داشته باشید .

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس دارای 6 بخش تفریحی است که این بخش ها عبارتند از :

  • سرسره سورتمه - Toboggan : سورتمه 31 متر طول و 6 سرسره دارد که هر کدام از این سرسره ها با سرعتی متفاوت (با حداکثر 60 کیلومتر ساعت) حرکت می نمایند .
  • بخش ساحلی : در این قسمت از پارک آبی هر آنچه که در کنار دریا وجود دارد انتظار شما را می کشد . در بخش ساحلی می توان آفتاب گرفت ، استراحت نموده و از تفریحاتی چون قایق سواری ، قایق های موزی ، دوچرخه آبی ، جت اسکی و … لذت برد .
  • تفریحات هیجانی : هیجان را در این بخش از آکوا پارک جینو پارادایس می توان تجربه نمود .
  • بخش بچه ها : در این بخش استخر و زمین بازی مخصوص برای بچه ها در نظر گرفته شده است .
  • پارک داینو : در این بخش از پارک آبی می توان سفری تاریخی به زمان دایناسورها داشت و با دایناسورهایی چون آنکلیسور ، آپاتاسور ، کارناتاسور ، دیلوفوسور ، سه شاخ چهره ، یانگچوانوسور و تیرانوسوروس آشنا شد .
  • استخرهای جینو پارادایس : این مجموعه دارای استخر موج ، استخر آرامش ، رودخانه خروشان ، استخر المپیک ، استخرهای گردابی ، استخر کشتی دزدان دریایی و کافه استخر می باشد .

چگونه به پارک آبی جینو پارادایس برویم؟

مجموعه چند منظوره جینو پارادایس گرجستان در خیابان گلدانی شماره 102 در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر تفلیس واقع شده است . گردشگران تور تفلیس اگر از مرکز شهر قصد رفتن به این مجموعه را داشته باشند می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو ، اتوبوس و یا تاکسی استفاده نمایند . برای رسیدن به این مجموعه می توانید در میدان پوشکین سوار اتوبوس های شماره 23 و 95 شده و بعد از طی 11 ایستگاه خود را به ایستگاه پل عابر راه آهن برسانید سپس سوار یکی از اتوبوس های خط 36 ، 48 و یا 111 شده و 11 ایستگاه دیگر را طی کنید تا به خیابان ساماگرتی برسید در ادامه کافیست تا خیابان نیکولوز خودادوی را با چند دقیقه پیاده روی بیابید .

همچنین برای استفاده از مترو نیز باید خود را به ایستگاه لیبرتی برسانید سوار مترو خط 1 شده و در ایستگاه میدان استیشن از قطار پیاده شوید . سپس با چند دقیقه پیاده روی به ایستگاه اتوبوس پل عابر راه آهن رفته و سوار اتوبوس شماره 111 شوید . استفاده از تاکسی نیز سریعترین راه برای رسیدن به مجموعه تفریحی جینو پارادایس می باشد .

هزینه استفاده از مجموعه چند منظوره جینو پارادایس گرجستان

هزینه استفاده از قسمت های مختلف این مجموعه به توضیح زیر می باشد :

  • پارک آبی : دوشنبه تا آدینه 30 لاری و شنبه و یک شنبه 40 لاری
  • داینو پارک : 3 لاری
  • بخش بدنسازی : 9 لاری
  • بخش ماساژ : 75 تا 109 لاری

ساعت بازدید از جینو پارادایس تفلیس : 9 صبح الی 23 شب

منبع: لذت سفر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 645

به "تفریح در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح در پارک آبی جینو پارادایس تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید