آکواریوم باتومی زیباترین مکان در کشور گرجستان

به گزارش آفتاب صبا، آکواریوم باتومی در کشور گرجستان با طراحی منحصر به فردی که از ساحل باتومی الهام گرفته توانسته یک مکان جذاب باشد.

آکواریوم باتومی زیباترین مکان در کشور گرجستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

یک مکان جذاب در کشور گرجستان

کشور گرجستان یکی از خوش پتانسیل ترین کشورهایی است که شما می توانید در آن از از جاذبه های بی نظیری بهره ببرید. یکی از جاذبه هایی که می توانید در تور گرجستان ببینید باتومی گرجستان میباشد، آکواریوم باتومی جز یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است که مردم از دیدنی های آبی آن بسیار لذت می برند.

در واقع هر کس مسافر گرجستان گردد خاطره ای از این آکواریوم را با خود به شهرش خواهد برد. این آکواریوم باطراحی منحصر به فردی که از ساحل باتومی، الهام گرفته توانسته یک مکان جذاب باشد.

آکواریوم باتومی یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است

آکواریوم باتومی جاذبه گردشگری گرجستان:

طراحی این آکواریوم به این صورت است که شما می توانید آن را به عنوان صخره ای موج آورده تصور کنید. نمایشگاه های داخلی این آکواریوم 4 بخش جداگانه اند که اگر از بیرون به آن نگاه کنید حس می کنید که با 4 سنگ بزرگ روبرو هستید. دیدنی های گرجستان تنها به این آکواریوم ختم نمی گردد و شما می توانید از سایر دیدنی ها بازدید کنید.

در هر کدام از این نمایشگاه ها دیدنی های جذابی در دسته بندی های خاصی قرار گرفته اند. این گونه ها در واقع از دریای اژه و و دریای سرخ و سیاه و اقیانوس کم نظیری مثل هند برداشت شده اند.

آکواریوم باتومی یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است

هر کس مسافر گرجستان گردد خاطره ای از آکواریوم باتومی را با خود به شهرش خواهد برد. بسیاری از آکادمی ها از این نمایشگاه ها به منظور آموزش به دانشجویان خود استفاده می نمایند.

با توجه به عکس بالا می توانید نمای داخلی آکواریوم ها را مشاهده کنید. اما خود شهر باتومی هم از جاذبه های گرجستان به حساب می آید که واقعا ارزش دیدن را دارد.

آکواریوم باتومی یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است

آکواریوم باتومی باطراحی منحصر به فردی که از ساحل باتومی، الهام گرفته توانسته یک مکان جذاب باشد.

آکواریوم باتومی یکی از جاهای پر بازدید و کم نظیر در باتومی است

منبع: نمناک
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 621

به "آکواریوم باتومی زیباترین مکان در کشور گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم باتومی زیباترین مکان در کشور گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید