مسابقات جهانی ووشو با حضور ورزشکاران ایرانی در بلغارستان برگزار می گردد

به گزارش آفتاب صبا، رئیس فدراسیون ووشو گفت:رقابت های قهرمانی ووشو بزرگسالان آسیا شهریور در تایوان، مسابقات جهانی جوانان مهر در بلغارستان و جام جهانی ساندا و تالو آبان در چین با حضور ورزشکاران ایرانی برگزار می گردد.

مسابقات جهانی ووشو با حضور ورزشکاران ایرانی در بلغارستان برگزار می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مهدی علی نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، هیئت های استانی را بازوان توانمند فدراسیون ووشو در کشف استعدادها خواند و گفت: انتظار می رود این رشته در مرکز استان بوشهر فعالیت خود را از سربگیرد تا ورزشکاران مستعد این شهر شناسایی پرورش یابند.

وی با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان بوشهر گفت: در این مجمع علی حاجیانی با 9 رأی از 17 رأی اعضای مجمع برای چهارسال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه چهار رقابت بین المللی در انتظار ملی پوشان ووشو واقع شده است اضافه نمود: رقابت های قهرمانی ووشو بزرگسالان آسیا شهریور در تایوان، مسابقات جهانی جوانان مهر در بلغارستان و جام جهانی ساندا و تالو آبان در چین برگزار می گردد.

علی نژاد از برگزاری اردوی تیم ملی ووشو زیرنظر مربیان ایرانی و چینی خبرداد و اضافه نمود: برای حضور هرچه بهتر ورزشکاران ایرانی در مسابقات ووشو، اردوی تیم ملی از خرداد زیرنظر مربیان ایرانی و چینی شروع شده است.

وی با اشاره به حضور چهار تالوکار و هفت سانداکار در جام جهانی این رشته ها، توضیح داد: این ورزشکاران با توجه به کسب رتبه های برتر در مسابقات جهانی پارسال توانسته اند به این رقابت ها راه یابند.

رئیس فدراسیون ووشو ابراز امیدواری کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های المپیک 2024 مطرح گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 534

به "مسابقات جهانی ووشو با حضور ورزشکاران ایرانی در بلغارستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی ووشو با حضور ورزشکاران ایرانی در بلغارستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید