مرگ و میر های ناگهانی مبتلایان به کرونا در پیک ششم

به گزارش آفتاب صبا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: علائم بعضی مبتلایان به کرونا در پیک ششم ناگهان تشدید و حتی منجر به فوت شده است.

مرگ و میر های ناگهانی مبتلایان به کرونا در پیک ششم

به گزارش ایسنا، سیدعلی مظفرپور در جمع خبرنگاران از درگیری بچه ها در پیک ششم کرونا اطلاع داد و گفت: فوتی های کرونایی در این پیک روی قاعده مشخصی نبوده است. بلکه ناگهان علائم بعضی بیماران تشدید شده و به سمت عوارض جدی رفته و حتی منجر به فوت شده است.

وی توضیح داد: افراد به خصوص بچه ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ضروری است مراقبت ها و فواصل اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از اجتماعات را رعایت نموده و تا حد امکان دید و بازدید ها و رفت و آمد ها را محدود نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد: افراد حتما تزریق واکسیناسیون دوز سوم را جدی بگیرند، زیرا ثابت شده در صورت تزریق واکسن بسیاری از علائم کرونا بسیار خفیف شده و عوارض بیماری هم کم خواهد بود.

مظفرپور با اشاره به اینکه حدود 19 درصد جمعیت 5 تا 12 سال در بابل دوز اول را دریافت نمودند، گفت: واکسیناسیون در جمعیت بالای 12 سال در این شهرستان در نوبت اول 89.7 درصد، در نوبت دوم 80.6 درصد و در نوبت سوم 31.1 درصد است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1824

به "مرگ و میر های ناگهانی مبتلایان به کرونا در پیک ششم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ و میر های ناگهانی مبتلایان به کرونا در پیک ششم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید