مدیران صنایع اراده ای برای یاری به ورزش ندارند

به گزارش آفتاب صبا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر با بیان اینکه حمایت از ورزش وظیفه همه بخش ها و افراد است، تاکید نمود که مدیران صنایع این شهرستان اراده ای برای یاری به ورزش ندارند.

مدیران صنایع اراده ای برای یاری به ورزش ندارند

خلیل قاسمی در گفت وگو با خبرنگاران، با گلایه از همراهی نکردن مدیران صنایع با ورزش شهرستان مهر، گفت: با توجه به فعال بودن صنایع مختلف در این شهرستان، انتظار داریم که این بخش نیز وظایف خود را نسبت به حوزه ورزش انجام دهد اما تاکنون هیچ اراده ای در این زمینه وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید زیرساخت های ورزشی این شهرستان رشد چند برابری داشته است، گفت: طی این سال ها چهار زمین چمن مصنوعی در اسیر، فال، وراوی و مهر ایجاد شده و 2 زمین چمن مصنوعی نیز تا هفته آینده آماده خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه زیرسازی برای ایجاد زمین چمن مصنوعی در مناطق خوزی و بهرستان هم فراهم شده و منتظر رسیدن چمن است، گفت: در مورد مجموعه ورزشی نفت با توجه به مشکلاتی که برای تعویض پیمانکار و تغییر مشاور پیش آمد کار برای مدتی متوقف و مجدداً آغاز شد.

او ادامه داد: پیمانگار متعهد شده تا سه ماه آینده سوله های استخر و دو سالن ورزشی را نصب کند و تا خاتمه سال مراحلی از کار انجام گردد؛ با توجه به قول مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مورد اضافه شدن پیمانکار برای ساخت خوابگاه، انتظار می رود طی ماه های آینده شاهد تسریع در روند کار باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر با اشاره به اجرای برنامه های چهل گانه به مناسبت هفته تربیت بدنی، گفت: متاسفانه با اعتبارات موجود توانایی این را نداریم که به نحوی شایسته از ورزشکاران شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی خود حمایت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 310

به "مدیران صنایع اراده ای برای یاری به ورزش ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران صنایع اراده ای برای یاری به ورزش ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید