فرکی: بازی ما با سایپا دربی سکوت است، دوست داریم در آزادی بازی کنیم

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به اینکه تیم های فوتبال سایپا و پیکان از داشتن تماشاگر محروم هستند تقابل آنها دربی سکوت است.

فرکی: بازی ما با سایپا دربی سکوت است، دوست داریم در آزادی بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت عرض نموده و از طرفداران فوتبال می خواهم برای حمایت از تیم جوانان ایران در بازی های مقدماتی قهرمانی آسیا به استادیوم بروند. همچنین در سومین سالگرد منصور پورحیدری مرد بزرگ فوتبال ایران و استفلال هستیم. مرد بااخلاقی که دیگر در فوتبال ما نیست و درگذشت او را به خانواده ایشان که اتفاقا ورزشی هم هستند تسلیت می گویم.

وی اضافه کرد: دیدار پیکان و سایپا را من یک دربی سکوت نامگذاری نموده ام. تماشاگر زیبایی فوتبال و سرمایه بزرگ آن است اما ما از این سرمایه بی بهره هستیم. تماشاگران با سختی به استادیوم می آیند و در واقع سرمایه های این فوتبال هستند. ما فردا دربی سکوت را برگزار خواهیم کرد چون از داشتن تماشاگر محروم هستیم. امیدوارم این سکوت مانع نگردد که زیبایی های بازی فردا دیده نگردد. در هر دو تیم بازیکنان آینده دار و جوانی هستند که می توانند به فوتبال ملی ما یاری نمایند ما بازیکنان خوبی داریم که یاری می نمایند بازی جذابی را ببینیم. تفکرات هر دو مربی هجومی است. ضمن اینکه صادقی هم از مربیان خوب است که در سال 95 -96 در خدمت او در سایپا بودم به عنوان یک کاپیتان با اخلاق و خوش نام می شناسمش و اکنون لباس مربیگری را بر تن نموده است. شخصا برای او آرزوی پیروزیت می کنم او سال ها در فوتبال حضور داشته ومی تواند به این تیم یاری کند. ما هم تیم خوبی هستیم و بازی های قبل مان این را نشان می دهد. برای این بازی تمرینات خوب را سپری نموده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان یادآور شد: سایپا و پیکان در 16-15 مورد وجه اشتراک دارند و این نشان دهنده این است که دو تیم خیلی به هم نزدیک هستند و به نظر من انگیزه بازیکنان فردا مشخص نماینده خواهد یود. هر تیمی که از فرصت ها بهتر استفاده کند پیروز می گردد. هر دو تیم هم برای برد به میدان می روند و نتیجه بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد. امیدوارم که برنده بازی ما باشیم و در ادامه مسابقات بتوانیم کیفیت خوب فوتبال مان را با امتیاز همراه کنیم و بتوانیم در جدول لیگ در صندلی خوبی قرار بگیریم. در صورت نتیجه گیری می توانیم نگاه ویژه تری به کل بازیکنان تیم داشته باشیم و نفراتی که بازی ننموده اند، فرصت بازی پیدا خواهند کرد. در هر صورت 3 امتیاز این بازی اهمیت زیادی دارد و امیدوارم پیروز به کسب آن شویم.

فرکی درباره تعداد گل های زده و خورده تیمش گفت: در این زمینه ما از سایپا جلوتر هستیم و تعداد گل های مان بیشتر است. در زمینه گل های خورده به دنبال این هستیم که ضعف های خط دفاع را رفع کنیم تا در بازی های بعد کمتر گل بخوریم. به دنبال این هستیم که در خط حمله به همین روند ادامه داده و در هر بازی گل بزنیم. اگرچه در بازی با گل گهر 6 و 7 موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم در حالی که حرف فقط یک دو موقعیت گلزنی داشت. این بازی حتما باید با برد به نفع ما رقم می خورد که بدشانس بودیم.

وی درباره کیفیت زمین مسابقه (ورشگاه شهر قدس) گفت: بله کیفیت پایین زمین ها تاثیر منفی در تیم ها می گذارد. موردی که گل محمدی هم اخیرا به آن اشاره داشت و به این نظر موافقم. برای ما بازی خانگی و خارج از خانه تفاوتی ندارد و در هر زمینی می رویم تماشاگر نداریم از این رو کیفیت بالای زمین اهمیت بالایی برای مان دارد. از طرفی بادران هم در همین زمین بازی های خود را انجام می دهد که این خودش به زمین آسیب می رساند. برگزاری بازی های ما در شهر قدس تصمیم باشگاه بوده و قطعا شرایط اقتصادی در این زمینه تاثیر گذار بوده است. ما به خودمان باشد دوست داریم در استادیوم آزادی بازی کنیم که مسلما هزینه اقتصادی بالایی را می طلبد.

فرکی در خصوص تعطیلی بازی های لیگ نیز گفت: این برنامه از قبل اعلام شده و خوب نیست الان بخواهیم اعتراض کنیم. اولویت همه تیم ملی است و در شرایط فعلی آرزوی پیروزیت برای تیم ملی در بازی سخت و سخت مقابل عراق داریم. وقفه لیگ در واقع یک هفته است که سعی می کنیم از آن سود ببریم و ریکاوری خوبی داشته باشیم. نه ما خیلی با این تعطیلی مشکل نداریم و برای تیم ملی هم آرزوی پیروزیت داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 335

به "فرکی: بازی ما با سایپا دربی سکوت است، دوست داریم در آزادی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: بازی ما با سایپا دربی سکوت است، دوست داریم در آزادی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید