آسیا در مقابل بلندقامتان ایرانی زانو زد، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

به گزارش آفتاب صبا، مسابقات والیبال انتخابی دنیا امروز با چهارمین برد شیرین بلندقامتان ایرانی در اردبیل به کار خود خاتمه داد و امروز آسیا در مقابل این بلندقامتان زانو زد.

آسیا در مقابل بلندقامتان ایرانی زانو زد، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

از سفر با پاتایا تور ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل ، مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا امروز با برد تیم ملی والیبال کشورمان در اردبیل به کار خود سرانجام داد و آسیا در مقابل بلندقامتان ایرانی زانو زد چرا که تیم ملی والیبال ایران در هر 4 بازی خود به پیروزی های ارزشمندی دست یافت.

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که در چهار بازی مقابل تیمهای کره جنوبی، چین، قزاقستان و قطر به پیروزی دست یافت علاوه بر برد شیرین توانست جواز صعود به رقابتهای قهرمانی دنیای 2018 را نیز کسب کند که این یک افتخاری بسیار بزرگ برای ملت ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران امروز نیز در یک بازی خوب توانست در سه ست متوالی مقابل تیم ملی قطر به پیروزی دست یابد و تیم ملی کشورمان نشان داد که همچنان بر بام آسیا است و هیچ تیمی حریف بلندقامتان کشورمان نمی گردد.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امروز در یک بازی خوب و زیبا توانستند تیم ملی والیبال قطر را شسکت دهند تا در ادامه سریال پیروزی های شیرین و ارزشمندشان با یک پیروزی دلچسب مسابقات انتخابی دنیا در اردبیل را ترک نمایند.

تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

تماشاگران اردبیلی که امروز نیز همانند سه روز گذشته استادیوم رضازاده را در بازی تیم ملی ایران پر نموده بودند گل کاشتند و لحظات ماندگاری را با تشویقهای بی امان خود به ثبت رساندند.

امروز اقشار مختلف مردم از کودک و جوان گرفته تا پیرمردان همه با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به استادیوم رضازاده آمده بودند تا حامی تیم ملی والیبال ایران باشند که در این زمینه تا آخرین لحظه و یکصدا تیم ملی را تشویق کردند.

تماشاگران اردبیلی در این دوره از مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا برنده واقعی در اردبیل بودند چرا که شور و نشاطی به استادیوم رضازاده در این چند روز دادند که ملی پوشان ایرانی، کادرفنی و تیمهای شرکت نماینده نیز به این امر اذعان داشتند.

اردبیل هم نشان داد که ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی در رشته های مختلف سالنی در استادیوم رضازاده را دارد و توانست از میزبانی مسابقات والیبال انتخابی دنیا سربلند بیرون بیاید که در این زمینه کوشش متولیان و مسئولان استانی قابل تقدیر است.

برد در هر 4 بازی حق ایران بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به این که تیم ملی والیبال ایران توانست در تمام چهار بازی به پیروزی دست یابد، اضافه کرد: از این که در این بازی ها حتی یک ست هم واگذار نکردیم بسیار خوشحالیم و به خود می بالیم.

کولاکوویچ با اشاره به این که حضور تماشاگران اردبیلی در استادیوم رضازاده اردبیل در هر چهار مسابقه چشم گیر بود، گفت: بی شک حضور و تشویق تماشاگران اردبیلی در پیروزی تیم ملی والیبال ایران نقش اساسی داشت که من از این بابت به تماشاگران اردبیلی تبریک می گویم.

وی اعلام کرد: با وجود این که تیم ملی والیبال قطر بازی خود را به نمایش گذاشت اما این تیم در حد و اندازه تیم ملی والیبال ایران نبود و بنده برای این تیم در مسابقات بعدی در مسابقات بعدی آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران توضیح داد: ما در تمام بازی های خود لذت بردیم چرا که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران تمام توان خود را گذاشتند و هیچ بازیکنی کم کاری نکرد و امیدوارم در مسابقات بعدی نیز شرایطی فراهم گردد که بتوانیم در استادیوم رضازاده اردبیل بازی کنیم که حضور در اردبیل برای ما خاطرات خوشی را رقم زد.

تشویق تماشاگران اردبیلی لذت بازی را دوچندان کرد

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تشویق تماشاگران اردبیلی لذت بازی امروز را دوچندان کرد و تماشاگران اردبیلی برنده واقعی این دوره از مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا بودند چرا که همیشه و بی امان در طی این جند روز تیم ملی والیبال را تشویق کردند.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال قطر در حد و اندازه تیم ملی والیبال ایران نبود، اضافه کرد: بازیکنان تیم ما بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و توانستند پیروز این مسابقات باشند.

وی ضمن تبریک صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابتهای انتخابی قهرمانی دنیا 2018 توضیح داد: امیدواریم بتوانیم در رقابتهای بعدی با پیروزیهای خود دل ملت ایران را شاد کنیم.

خبرنگارانی که بدون وقفه مسابقات والیبال را پوشش دادند

حضور خبرنگاران خارجی و داخلی نیز در مسابقات والیبال انتخابی دنیا در اردبیل چشمگیر بود و این خبرنگاران کوششگر در سریعترین زمان ممکن اخبار مسابقات والیبال انتخابی دنیا در اردبیل را از سایتها، خبرگزاریها و شبکه های مختلف تلویزیونی انعکاس دادند.

خبرنگاران و عکاسانی که لحظاتی به یاد ماندنی از مسابقات والیبال انتخابی دنیا در اردبیل را ثبت کردند امروز نیز در آخرین روز از این مسابقات بی امان و بدون وقفه به رسالت خود پرداختند و اخبار متفاوتی از میزبانی اردبیل دروالیبال انتخابی دنیا انتشار کردند.

آری برنده واقعی مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی دنیا تماشاگران اردبیلی بودند که با صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابتهای دنیای 2018 شور و نشاط خاصی در اردبیل و به تبع در ایران به وجود آمد و اردبیل از میزبانی این دوره از مسابقات سربلند بیرون آمد که انتظار می رود با تمهیدات و برنامه های مدون مسابقات بین المللی ورزشی در آینده به میزبانی این استان برگزار گردد.

گزارش از اکبر رزمی

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 474

به "آسیا در مقابل بلندقامتان ایرانی زانو زد، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیا در مقابل بلندقامتان ایرانی زانو زد، تماشاگران اردبیلی گل کاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید