شرایط جاده های کشور در انتها تعطیلات طبیعی است

به گزارش آفتاب صبا، تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه شرایط جاده های کشور در انتها تعطیلات طبیعی است، گفت البته از کسانی که می خواهند در ساعات انتهای به خانه های خود بازگردند میخواهیم تا حتما سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند و موازین را رعایت نمایند.

شرایط جاده های کشور در انتها تعطیلات طبیعی است

به گزارش ایسنا، سردار هادیانفر با تشکر از مردمی که رعایت کردند و سفر نرفتند، گفت: ما نسبت به سال 1399 افزایش قابل توجهی در ترددها داشتیم ولی نسبت به سال 1398شاهد کاهش 24 درصدی ترددها بودیم.

وی اضافه کرد: در مجموع از آن بار جمعیتی که در ایام نوروز به سفر رفته بودند تا ساعت 24 دیشب حدود 80 درصدشان به محل زندگی اصلی خود بازگشتند و 20 درصد هم از ساعت 24 دیشب در حال بازگشت هستند.

سردار هادیانفر تاکید نمود: یکی از شلوغ ترین محورهای ما در روزهای پایانی تعطیلات محور اصفهان به تهران است به خصوص در محور قم که 50درصد بار مانده دارد. همچنین محور خراسان رضوی به تهران و 4 محور شمالی بویژه چالوس و هراز پر تردد هستند.

وی اضافه کرد: اکنون شرایط کاملا در جاده ها طبیعی است و هیچ حادثه خاصی گزارش نشده است ولی کسانی که می خواهند در ساعات پایانی به خانه های خود بازگردند حتما سرعت و سبقت غیر مجاز نداشته باشند و موازین را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1367

به "شرایط جاده های کشور در انتها تعطیلات طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جاده های کشور در انتها تعطیلات طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید