سیمئونه: برترین بازی مان را مقابل بارسلونا به نمایش گذاشتیم، به فلیکس گفتم این دقیقاً همان چیزی است که از او می خواهم

به گزارش آفتاب صبا، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از عملکرد تیمش مقابل بارسلونا راضی است و از مهاجم پرتغالی اش تمجید کرد.

سیمئونه: برترین بازی مان را مقابل بارسلونا به نمایش گذاشتیم، به فلیکس گفتم این دقیقاً همان چیزی است که از او می خواهم

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (شنبه) پیروز شدند در هفته هشتم لالیگای اسپانیا و در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر بارسلونا را شکست دهند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی موویستار اسپانیا گفت: ما به این برد احتیاج داشتیم. ما امروز برترین بازی مان را به نمایش گذاشتیم و از موقعیت های خود به خوبی استفاده کردیم.

وی بعلاوه درباره بازگشت طرفداران به استادیوم واندا متروپولیتانو گفت: فوتبال دلش برای طرفداران و طرفداران دلشان برای فوتبال تنگ شده بود، بنابراین از تماشا مجدد استادیوم مملو از تماشاگر به وجود آمدیم. تیم هم در این جو فوق العاده، عالی بازی کرد. این برترین روش بازی بود که می شد به نمایش گذاشت. ما مستحکم بودیم و از فضاها هم به خوبی استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در بخش دیگری از صحبت هایش در تمجید از مهاجم پرتغالی اش و هافبک فرانسوی خود توضیح داد: بین دو نیمه به ژوائو فلیکس گفتم کاری که داری می کنی، دقیقاً همان چیزی است که از تو می خواهم. لمار فصل گذشته کوشش فوق العاده ای کرد تا ثبات داشته باشد. ما از او خواسته بودیم که گلزنی هم کند و در این بازی گل فوق العاده ای به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1627

به "سیمئونه: برترین بازی مان را مقابل بارسلونا به نمایش گذاشتیم، به فلیکس گفتم این دقیقاً همان چیزی است که از او می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: برترین بازی مان را مقابل بارسلونا به نمایش گذاشتیم، به فلیکس گفتم این دقیقاً همان چیزی است که از او می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید