سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به نیمکت آنتورپ

به گزارش آفتاب صبا، به گزارش خبرنگاران، سایت walfoot بلژیک در خبری اعلام نمود که مسئولان باشگاه رویال آنتورپ به مارک ویلموتس به عنوان یکی از گزینه های جانشینی لازلو بولونی سرمربی آنتورپ فکر می نمایند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به نیمکت آنتورپ

این سایت مدعی شده است شانس ادامه همکاری لازلو با آنتورپ بسیار پایین است و در حالی که برند استورک یکی از گزینه های مدنظر باشگاه است، مارک ویلموتس هم شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت آنتورپ دارد.

walfoo در خبر خود آورده است: تمام گزینه های آنتورپ باز است. احتمال ادامه همکاری با لازلو بولونی هم وجود دارد اما به نظر می رسد ماجراجویی برای این مربی رومانیایی در حال خاتمه است {…} بر اساس اطلاعات ما تماس باشگاه با مارک ویلموتس به صورت غیر رسمی اجرا شده است. مارک ویلموتس که بعد از اتمام همکاری با تیم ملی ایران اعلام نموده مربی آزاد است دوست دارد با لوسین دُنوفریو (مدیر فنی تیم آنتورپ) همکاری کند؛ شخصی که به خوبی او را می شناسد. شاید الان زمانش فرا رسیده باشد.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه آنتورپ چند ماه پیش اقدام به جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس کرد که همان زمان هم گفته می شد این انتقال که فصل آینده صورت می گیرد با نظر ویلموتس اجرا شده است.

در صورتی که ویلموتس سرمربی آنتورپ گردد، علیرضا بیرانوند تنها ملی پوش فوتبال ایران خواهد بود که می تواند مجدداً با سرمربی سابق تیم کشورمان همکاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 730

به "سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به نیمکت آنتورپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران نزدیک به نیمکت آنتورپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید