طراحی باغ ویلا کوچک: سرمایه گذاری مشترک جمهوری آذربایجان و پاکستان در قره باغ

به گزارش آفتاب صبا، رئیس اتاق همکاری مالی آذربایجان-پاکستان گفت: پاکستان می تواند پروژه های کشاورزی را همراه با جمهوری آذربایجان در قره باغ اجرا کند و شرکت های دو کشور برنامه هایی برای افتتاح کارخانه برنج در گنجه دارند.

طراحی باغ ویلا کوچک: سرمایه گذاری مشترک جمهوری آذربایجان و پاکستان در قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خرّم باتین رئیس اتاق همکاری مالی جمهوری آذربایجان-پاکستان امروز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: جمهوری آذربایجان و پاکستان برنامه هایی برای توسعه کشاورزی در منطقه ها آزاد شده قره باغ دارند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پاکستان بخش کشاورزی بسیار بزرگ و پیشرفته ای دارد، می تواند پروژه هایی را همراه با آذربایجان در قره باغ اجرا کند. شرکت های دو کشور بعلاوه برنامه هایی برای افتتاح کارخانه برنج در گنجه دارند. مذاکرات با طرف آذربایجانی برای افتتاح یک سرمایه گذاری مشترک در حال اجرا است. شرکت های پاکستانی نیز می توانند نقش مهمی در ساخت وساز در قره باغ ایفا نمایند. بعضی از شرکت ها در حال حاضر در حال مذاکره با نهادهای مختلف آذربایجان در این زمینه هستند. این می تواند سرمایه گذاری مستقیم خارجی قابل توجهی را برای آذربایجان به ارمغان بیاورد.

بر اساس گزارش کمیته دولتی گمرک باکو، گردش تجاری بین جمهوری آذربایجان و پاکستان در ژانویه و فوریه سال جاری بالغ بر 3.4 میلیون دلار بوده که این اندازه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد بیشتر است.

در حال حاضر بیش از 2 هزار شرکت پاکستانی در جمهوری آذربایجان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 1854

به "طراحی باغ ویلا کوچک: سرمایه گذاری مشترک جمهوری آذربایجان و پاکستان در قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا کوچک: سرمایه گذاری مشترک جمهوری آذربایجان و پاکستان در قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید