راهنمای سفر انفرادی به اتریش

به گزارش آفتاب صبا، اتریش یکی از امن ترین و زیباترین کشورها برای ملاقات در اروپا است و می توان به راحتی به طور انفرادی از این کشور دیدن کرد. وین، پایتخت اتریش، 8 بار پیاپی به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی انتخاب شده و نواحی اطراف آن محل ایده آلی برای کوه پیمایان و کاوشگران در کوه های آلپ است.

راهنمای سفر انفرادی به اتریش

چه تفریحاتی انجام دهیم؟

مزایای بی شماری برای مسافرت انفرادی وجود دارد؛ هیچ کس مانع شما نمی گردد، شما برای انجام کارها طبق برنامه خودتان آزاد هستید و اغلب می توانید در طول جهت با افراد بسیاری آشنا شوید.

ماجراجویی در مناطق شهری و روستایی اتریش می تواند تجربه ای ارزشمند باشد. شهرهای وین، سالزبورگ و اینسبروک در زمره پربازدیدترین ها بوده و شهرهای کوچک تر نظیر هالشتات، در ییلاقات کمتر شناخته شده، به خاطر چشم اندازهای کوهستانی ارزش ملاقات را دارند.

جهت تفریحی یوهانِز وِگ (Johannesweg) در منطقه موفیتلر آلم (Mühlviertler Alm) شما را به دل 80 کیلومتر از بعضی زیباترین دشت ها، مزارع و کوهستان های اتریش برده و شانس ملاقات با بعضی از شگفت انگیزترین جاذبه های طبیعی در این کشور را در اختیارتان قرار می دهد.

علاقه مندان به هنر و تاریخ می توانند به موزه های وین مراجعه نموده و در فضایی به وسعت 60000 مترمربع، شاهد شگفت انگیزترین جاذبه های فرهنگی از سراسر دنیا باشند. این منطقه به طور ایده آل برای گشت وگذار مسافران تنها طراحی شده است.

کجا غذا بخوریم؟

کافه های اتریشی با حال و هوای دنج و منحصر به فرد خود، پناهگاه امنی برای یک مسافر تنها در خلال سفرهای تفریحی هستند. کافه ها در وین هواداران بسیاری دارند و می توان در آن ها مردمی را مشاهده کرد که در حال ورق زدن روزنامه در کنار میل کردن قهوه و یک تکه کیک هستند.

عاشقان خوراکی که دوست دارند با هنر آشپزی اتریشی بیشتر آشنا شوند، می توانند در کلاس های آشپزی بیانکا گوزِنبائر (Bianca Gusenbauer) ثبت نام نموده و همراه با او به بهترین بازارهای کشاورزی وین بروند. آن ها می توانند در این بازارها مواد اولیه مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس یک غذای سنتی آماده نمایند. این کلاس ها فرصت خوبی برای آشنایی با افرادی مانند خود و همچنین امتحان خوراکی های لذیذی است که با مهارت یک فرد محلی تهیه می شوند.

کجا اقامت کنیم؟

اگر بودجه شما اجازه می دهد، شمار بوتیک هتل ها (هتل های لوکس کوچک) در اتریش فراوان است. با این حال اگر قصد شما آشنایی با چند بک پکر است، هاستل ها گزینه های خوبی برای انتخاب در شهرهای اتریش هستند.

توصیه های کاربردی

رفتن از یک نقطه به نقطه ای دیگر در اتریش تجربه ای کاملاً عاری از استرس و ترس است. سفر با اتوبوس و قطار به نواحی مختلف این کشور نسبتاً ارزان بوده و شهرها به خوبی به یکدیگر متصل هستند. به علاوه می توان به راحتی از اتریش به کشورهای همسایه نظیر مجارستان، براتیسلاوا و ایتالیا رفت.

اگرچه بیشتر مردم به زبان انگلیسی صبحت می نمایند، اما بد نیست تا چند کلمه و عبارت به زبان آلمانی هم یاد بگیرید؛ البته باید توجه داشته باشید که زبان آلمانی در اتریش اندکی با زبان کاربردی در کشور آلمان تفاوت دارد.

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: aftabesaba.ir شناسه مطلب: 817

به "راهنمای سفر انفرادی به اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر انفرادی به اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید